AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Skal på julebord med jobben og kleskoden er «pent tøy» Har et godt øye til en av mine kollegaer og vil være ekstra fin for han. Har funnet en fin body og bukse på Bikbok som en modell har på seg. Men er litt skeptisk på body... Er det ikke slitsomt i mange timer? Den er i typen thong bak «ganske smal» har på følelsen at det blir stramt og klør... noen erfaringer ? Jente 23 Anonymkode: 39a36...350
Mariángel Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg bruker body mye og så lenge den ikke er for liten er det ikke et problem ☺️ Kan du legge ut bilde/link av antrekket? Hadde vært gøy å se 😄
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Body er jo like fint som annet undertøy. Så lenge den ikke er for liten slik at stringen gnager for langt inn i rompa når du setter deg. Så kjør på. Anonymkode: 4276d...493
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal på julebord med jobben og kleskoden er «pent tøy» Har et godt øye til en av mine kollegaer og vil være ekstra fin for han. Har funnet en fin body og bukse på Bikbok som en modell har på seg. Men er litt skeptisk på body... Er det ikke slitsomt i mange timer? Den er i typen thong bak «ganske smal» har på følelsen at det blir stramt og klør... noen erfaringer ? Jente 23 Anonymkode: 39a36...350 Dumt å innlede et forhold til en kollega... Anonymkode: d6b30...765 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Litt off topic men kan noen forklare meg greia med body? For meg er body noe man bruker på spedbarn, jeg ser ikke helt greia for voksne kvinner skal bruke dette. Det må jo være utrolig upraktisk. Hvorfor ikke bruke en pen topp og truse?! Anonymkode: f5a51...131 4
Mariángel Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt off topic men kan noen forklare meg greia med body? For meg er body noe man bruker på spedbarn, jeg ser ikke helt greia for voksne kvinner skal bruke dette. Det må jo være utrolig upraktisk. Hvorfor ikke bruke en pen topp og truse?! Anonymkode: f5a51...131 Upraktisk? Snarere tvert i mot. Den åpnes/lukkes i skrittet og gjør figuren finere enn en vanlig topp som gjerne lager «rynker» og dras opp. En body holder rett og slett alt «på plass». Og gutta elsker dette plagget😉
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Enig i at det sikkert kan se fint ut, men det er skikkelig upraktisk og tungvindt. Forestill deg å måtte på do ute på byen når det ofte er kø og man ofte må VELDIG tisse. En ting er å få åpnet den men den skal også lukkes/ kneppes i skrittet og etter 4 glass vin og to drinker er det skikkelig bare plagsomt. Anonymkode: 3d77e...ca2 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det sikkert kan se fint ut, men det er skikkelig upraktisk og tungvindt. Forestill deg å måtte på do ute på byen når det ofte er kø og man ofte må VELDIG tisse. En ting er å få åpnet den men den skal også lukkes/ kneppes i skrittet og etter 4 glass vin og to drinker er det skikkelig bare plagsomt. Anonymkode: 3d77e...ca2 Enig. Hun risikerer å gi opp å få lukket den for deretter å gå rundt med skritt-delen av bodyen med trykknapper og det hele slengende rundt midjen Anonymkode: ccbfd...ee3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 En korsett--lignende topp som festes til strømpene + en vanlig truse, må da være mye bedre Anonymkode: ccbfd...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 Har aldri sett det før. Men her er altså en selskapsbody. rart synes jeg https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=131645958 Anonymkode: ccbfd...ee3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri sett det før. Men her er altså en selskapsbody. rart synes jeg https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=131645958 Anonymkode: ccbfd...ee3 Bare jeg som ikke ville kjøpt en brukt body Anonymkode: ab986...5bc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #12 Skrevet 26. oktober 2018 Ellos. Blusebody. rart Anonymkode: ccbfd...ee3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #13 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som ikke ville kjøpt en brukt body Anonymkode: ab986...5bc De fleste ville nok ikke kjøpt en brukt en Anonymkode: ccbfd...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som ikke ville kjøpt en brukt body Anonymkode: ab986...5bc Den på finn er visstnok ubrukt Anonymkode: ccbfd...ee3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #15 Skrevet 26. oktober 2018 Undertøy krever som regel 60 graders vask for å bli rent. Selve blusen på en slik blusebody tåler kanskje ikke mer enn 30-40 graders vask. Hva gjør man da? Anonymkode: ccbfd...ee3 2
Mystic woman Skrevet 26. oktober 2018 #16 Skrevet 26. oktober 2018 Unnskyld meg, men jeg må si tidene virkelig har forandret seg. Når skjedde det at undertøyet ble det viktigste i selskapelig sammenheng, som julebord i denne tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #17 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, Mystic woman skrev: Unnskyld meg, men jeg må si tidene virkelig har forandret seg. Når skjedde det at undertøyet ble det viktigste i selskapelig sammenheng, som julebord i denne tråden? Jeg vet ikke. Men utroskap på julebord + sex med kollegaer på julebord er visst blitt ganske vanlig dessverre. Anonymkode: ccbfd...ee3
*Stjerne*støv* Skrevet 26. oktober 2018 #18 Skrevet 26. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Undertøy krever som regel 60 graders vask for å bli rent. Selve blusen på en slik blusebody tåler kanskje ikke mer enn 30-40 graders vask. Hva gjør man da? Anonymkode: ccbfd...ee3 Har en truse under 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: Har en truse under Lurt Anonymkode: ccbfd...ee3 1
Mystic woman Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, Mariángel skrev: Upraktisk? Snarere tvert i mot. Den åpnes/lukkes i skrittet og gjør figuren finere enn en vanlig topp som gjerne lager «rynker» og dras opp. En body holder rett og slett alt «på plass». Og gutta elsker dette plagget😉 Hvorfor er det relevant? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå