Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Hva var dine første symptomer du fikk på graviditet etter eggløsning? Prøver å bli gravid og skulle ha eggløsning i går..

Anonymkode: 1bc33...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tydeligste symptomet var uteblitt mens... Ellers hadde jeg noe ømmere bryster enn vanlig fra ca en uke etter eggløsning, men jeg får vanligvis ømme bryster uka før mensen uansett. Resten av symptomene (trøtthet, kvalme osv) kom rundt uke 6.

De tidligste symptomene noen kjenner kan vel være festeblødning når egget fester seg, men før det skjer "vet" heller ikke kroppen at det er graviditet på gang (hormonproduksjonen begynner når egget fester seg også) så det er høyst usannsynlig du vil merke noe som helst reelt før om en ukes tid, selv om du skulle være gravid. Vet det er spennende, men er også lett å bli gal av å gå og lete etter symptomer, teste alt for tidlig, osv - alt med måte ☺️ Lykke til!

Anonymkode: 75215...cef

Skrevet

Menssmerter 7-8 dager etter eggløsning, som fortsatte, og økte i styrke. Jeg tolket det som et graviditetstegn, men det kan ha vært tilfeldig. Utenom det merket jeg ingenting før jeg ble kvalm i uke 6. Jeg fikk til og med en liten blødning da jeg ventet mensen (men mindre blod enn vanlig).

Anonymkode: 21780...82d

Skrevet

Jeg hadde veldig ømme bryster ca 10 dpo, tyngdefølelse i livmoren og skikkelig menssmurringer. Også uteblitt mens selvsagt. 

Anonymkode: 0968d...3bb

Skrevet

7dpo, tisset på meg. 

8dpo, bekkenløsningssmerter. 

9dpo, positiv digital test.

Anonymkode: 4b7be...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...