AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hei ! Hva var dine første symptomer du fikk på graviditet etter eggløsning? Prøver å bli gravid og skulle ha eggløsning i går.. Anonymkode: 7e40a...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Del Skrevet 26. oktober 2018 Såre brystvorter og forsterket luktesans Anonymkode: 002a6...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Del Skrevet 26. oktober 2018 Ekstremt såre bryster og trøtt. Anonymkode: 719fe...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 26. oktober 2018 #4 Del Skrevet 26. oktober 2018 Ekstrem trøtthet. Altså intenst trøtt, ikkje berre "litt sliten". Samt såre bryster. Det var alt eg fekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jeg er 6 dager forsinket med mensen, har ikke tatt noe test men merker jeg er gravid. Merker brystene er forstørrer allerede, og ømme. Kjenner litt mensenmurringer, lite press eller bobler. Kvalm og ekstra kvalm hvis jeg ikke har spist på en stund. Anonymkode: 61215...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 26. oktober 2018 #6 Del Skrevet 26. oktober 2018 Manglende mens var mitt første symptom på graviditet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popstar Skrevet 26. oktober 2018 #7 Del Skrevet 26. oktober 2018 Mensmurringer uten at mensen dukket opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Del Skrevet 26. oktober 2018 Ømme pupper ca. 11-12 dager etter eggløsning. Positiv test 14 dager etter eggløsning. Anonymkode: 2bf72...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jeg bare kjente meg "rar", og denne "rare" følelsen var lokalisert nederst i magen, dette var ganske nøyaktig 8 dager etter samleiet som førte til graviditeten. Vi var ikke prøvere, og jeg trodde ikke jeg hadde EL når samleiet fant sted, men jeg mistenkte umiddelbart graviditet, for dette var helt klart en følelse jeg aldri hadde kjent maken til. Jeg har aldri klart å beskrive det som annet enn at jeg bare kjente helt tydelig at noe var "rart", og det var helt ulikt noen annen følelse jeg kunne sammenligne det med, men samtidig var det også litt diffust, liksom ikke noe jeg kunne konkretisere eller sette fingeren på. Det var i hvert fall kjipt å måtte vente enda en uke på å tidligst kunne teste.. 😜 Anonymkode: 4eada...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 26. oktober 2018 #10 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jeg fikk ømme bryster og en rar følelse nederst i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #11 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ømme brystvorter og kviser poppet frem en uke ca før ikm:) Anonymkode: f5321...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 27. oktober 2018 #12 Del Skrevet 27. oktober 2018 Mye luft i magen og hissig, var også kvalm noen ettermiddager men det kan ha vært tilfeldig, det var det jeg merket før positiv test. Senere kom ømme pupper og mer kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 27. oktober 2018 #13 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ømme bryster og tretthet kom før testen var positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 27. oktober 2018 #14 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg var ekstremt trøtt, og frøs hele tiden. Føltes som en sinnsyk hangover. Det var så vidt jeg holdt meg våken på jobb. Sovnet på bussen både til og fra, og sov fra jeg kom hjem til min mann vekket meg slik at jeg kunne spise middag. Deretter gikk jeg og la meg for natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 27. oktober 2018 #15 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ingen mensen. Trøtt og sliten. Skjønte at jeg var gravid når jeg var 7 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 28. oktober 2018 #16 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg fikk en bitter smak i munnen, i Dpo 11 Litt mensenmurringer. Et 4 uker på vei, ikke fått ømmebryster enda, mange får ikke før uke 6. Ikke kvalm. Men luktesansen begynner å bli forsterket😊 jeg vil si at det var veldig forskjellige fra gang til gang. Så ikke noe fasitsvar her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 28. oktober 2018 #17 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg var kvalm, ømme brystvorter og ekstremt trøtt, jeg frøys også mye noe jeg som regel aldri gjør og i hvertfall ikke på sommeren når det er sånn 30 pluss grader🙈 Tok en test samme dag om mens var forventet, og den ble positiv etter 30 sek nesten så det var ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplejuice123 Skrevet 28. oktober 2018 #18 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Ved begge mine graviditeter så var manglende mensen og murringer symptom. Ganske sterke murringer. Litt intense. Så kom jo pupper og tretthet. 😊 Endret 28. oktober 2018 av Eplejuice123 Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #19 Del Skrevet 28. oktober 2018 Var plutselig veldig ubehagelig å ligge på magen pga. vonde bryster og et ubestemmelig ubehag i magen og jeg var veldig trøtt (noe som varte de neste 4-5 mnd) 😅 disse symptomene kom rundt testdag. Anonymkode: 1ce6b...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #20 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg ble gravid dag 15 fra siste mens, dag 18 hadde jeg plutselig kjempesvære bryster.. Anonymkode: da017...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå