AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Har en vennine som tidligere var ganske sjenert og hadde lav selvtillit. Men plutselig når hun ble eldre, bel hun sikkelig frekk og prøver å fremstå som bra. Hun dømmer feks skilen jeg går på, jobben min og familien min. Gjør hun dette for at jeg skal glemme hvordan hun var tidligere? Hva kan jeg svare når hun sier sånt? Anonymkode: e31bd...c49
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Akseptere at hun er bedre enn deg og innse at det ikke betyr noe når alt kommer til alt? Anonymkode: 1ba4c...54b 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Kutt henne ut av live ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Dump, dump, dump! Anonymkode: 7966a...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 Men hun er til tider også en god vennine som støtter meg, er bare de små kommentarene som gjør meg usikker på henne... Har lyst til å prøve å hjelpe henne, kan jo vær hun sliter med noe selv? Anonymkode: e31bd...c49
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 Hvis du er x-venninna mi, vil jeg ikke ha kontakt med deg. Som bevist ignorerer når man trenger hjelp og snylter som fy. Hold deg unna om du er min venninne. Anonymkode: 14514...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 Det er jo sånn typisk mobber-syndrom da. Dra folk nede på sitt nivå, for å føle seg stor og bedre. Det at hun er frekk og prøver å dra ned deg og ditt liv, sier jo mye om henne og hvor lavt hun egentlig ligger. Tro meg. Når en sånn typisk mobbeoffer/underdog lærer seg mobber-trikset, så vil de aldri slutte. De blir helt sinnssyke av denne nye makten de tror de har ovenfor andre. Det dumme med dette, er at de typiske mobberne vokser opp og slutter å oppføre seg slik. Mens mobbeofrene derimot, de blir som din venn, en slu og frekk mobber resten av livet. Anonymkode: 80988...749 3
Gjest theTitanic Skrevet 29. oktober 2018 #9 Skrevet 29. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun er til tider også en god vennine som støtter meg, er bare de små kommentarene som gjør meg usikker på henne... Har lyst til å prøve å hjelpe henne, kan jo vær hun sliter med noe selv? Anonymkode: e31bd...c49 Selvtilliten hennes er nok like dårlig men hun har funnet en måte å heve seg selv på. Si fra når hun er frekk for dette skal du ikke godta. Kanskje går hun i seg selv og tar til seg kritikken. spør henne hvorfor hun kritiserer skolen du går på, og ikke velger å støtte deg så du kommer igjennom utdanningen uten at hun skal prakke på deg troen om at den ikke er noe verd.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #10 Skrevet 29. oktober 2018 Hun tror nok ikke hun er bedre enn deg, det er nok bare usikkerheten hennes som styrer henne. Har du prøvd å prate med henne ordentlig om det, at du føler hun er nedlatende mot deg? Mange usikre mennesker trykker andre ned for å føle seg bedre selv. Er man genuint trygg og sikker på seg selv så har man ikke det behovet for å dra andre ned. Prøv å snakk med henne. Men du skal selvsagt ikke finne deg i alt bare fordi hun er usikker. Anonymkode: e5d8f...e39 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #11 Skrevet 29. oktober 2018 On 10/26/2018 at 11:36 AM, AnonymBruker said: Har en vennine som tidligere var ganske sjenert og hadde lav selvtillit. Men plutselig når hun ble eldre, bel hun sikkelig frekk og prøver å fremstå som bra. Hun dømmer feks skilen jeg går på, jobben min og familien min. Gjør hun dette for at jeg skal glemme hvordan hun var tidligere? Hva kan jeg svare når hun sier sånt? Anonymkode: e31bd...c49 Hun føler seg garantert like dårlig som tidligere, men grandiositeten gjør at hun virker selvsikker. Vedder et ganske stort beløp på at hun skammer seg ganske grundig. Forakt for andre(nedsnakking) er jo ganske vanlig for folk som sliter med giftig skam. Hvis hun er en venninne du ønsker å ha med videre i livet ditt og neste gang hun begynner å snakke ned ditt liv så gi henne en klem og si at hun er god nok. Det setter nok ting litt mer i perspektiv for henne enn om du begynner å kritisere henne. Anonymkode: eb0a3...7eb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #12 Skrevet 29. oktober 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er x-venninna mi, vil jeg ikke ha kontakt med deg. Som bevist ignorerer når man trenger hjelp og snylter som fy. Hold deg unna om du er min venninne. Anonymkode: 14514...5ae Er nok ikke din x-vennine nei Anonymkode: e31bd...c49
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #13 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg ville sagt i fra til henne. Du kan jo "ta" henne mens hun faktisk kommer med en spydig/nedtrykkende kommentar, og si at du ikke synes det er ok å snakke til folk på den måten. Dersom hun fortsetter å gjøre det, ville jeg "tatt det opp" på vanlig måte, og lagt det frem som et pågående problem. Dersom hun ikke blir bedre etter det igjen, da ville jeg kutta henne ut. Anonymkode: bfb22...d2b
Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2018 #14 Skrevet 30. oktober 2018 På 26.10.2018 den 11.36, AnonymBruker skrev: Har en vennine som tidligere var ganske sjenert og hadde lav selvtillit. Men plutselig når hun ble eldre, bel hun sikkelig frekk og prøver å fremstå som bra. Hun dømmer feks skilen jeg går på, jobben min og familien min. Gjør hun dette for at jeg skal glemme hvordan hun var tidligere? Hva kan jeg svare når hun sier sånt? Anonymkode: e31bd...c49 Spør henne om hvem som har puttet på henne penger i en tone.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #15 Skrevet 2. november 2018 Dump henne!! Herregud du må da forstå at du fortjener bedre????????? Anonymkode: a0da1...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå