Gå til innhold

Hvorfor opprette flere tråder om samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg biter meg merke i at det er enkelte som hekter seg totalt til samme personen i månedsvis, og oppretter tråd etter tråd etter tråd på samme tema/person (det dette spesielt i singelforum).

Hvorfor gjør folk dette? Hvorfor oppretter de en tråd om "er han interessert", får ikke det svaret man ønsker, så da oppretter man en ny tråd med "hadde dere gjort sånn og sånn hvis dere ikke var interessert?", ny tråd "er han bare ute etter sex, eller interessert", og sånn holder det på i gjerne 5 og 6 tråder, legger til litt info her, tar vekk litt info (som kan peke i negativ retning) der osv. Men allikevel nok om situasjonen til at det er lett gjenkjennelig, samme skrivestil osv osv.

Syns det et litt trist lesning egentlig, når folk oppretter en tråd, å får ganske enstemmig at "nei, når han bare vil møte deg lørdag kl 04, er han nok ikke forelsket i deg", eller "nei, når han aldri har tid til å møte deg, er han nok ikke bare sjenert, men antageligvis ikke interessert", og to måneder senere, sitter de i samme spor, å oppretter en ny tråd.. 

Sier ikke det gjelder alle altså, men jeg skjønner meg ikke helt på de som spør om råd, når de helt klart ikke vil ha råd, og blir sint om man svarer noe annet enn det de vil høre. 

Og er dette med hekt er fenomen som har tatt av, etter at vi begynte å date på nett? Jeg syns det bare blir mer og mer av det.. før i tiden var liksom folk enten kjærester, elskere, eller venner. I dag syns jeg man har et hav av rare forhold, så utrolig mange som opplever at de er på jakt etter kjærligheten, møter menn som shopper på tinder, alle skal pule men ingen skal være sammen, osv osv. Opplevde mye av dette selv som singel. 

Syns i grunn at datingverdenen har tatt en merkelig vending, og at veldig mange damer opplever å bli hektet på folk de bare har møtt en gang, men skrevet med i 2 måneder (men aldri har tid til å møte dama igjen). 

Anonymkode: 1b4d0...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...