Gå til innhold

Voksne med hårbøyle- Barnslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år, ser det barnsligut om jeg bruker en mørk rød eller mørk grønn, litt stor hårbøyle i stoff?

Anonymkode: d0b10...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke! Er selv 39, og bruker det en del for tiden. 

Anonymkode: e9634...fd7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 år, ser det barnsligut om jeg bruker en mørk rød eller mørk grønn, litt stor hårbøyle i stoff?

Jeg er 48 og bruker hårbøyle og får mange komplimenter for den. Kommer jo an på hvordan du styler den. Grer du alt håret bakover og setter på hårbøylen så kan det nok se litt barnslig ut. Danderer du litt, trekker frem litt hår osv. så kan det bli veldig kult. 

Anonymkode: 47e60...cf9

• Liker 2
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. 

Anonymkode: 85101...9f1

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Viste ikke at det var aldersgrense på¨hårbøyler..

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Synes disse stoff-hårbøylen var artige da de kom. Nå er de så mainstream at jeg ikke klarer å ta noen voksen person alvorlig om de går med det. 

Ok på barn, da. 

Anonymkode: 173c1...845

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er såpass barnslig at du risikerer for å bli tatt for å være 26 og ett halvt ;)

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, I Grosny skrev:

Det er såpass barnslig at du risikerer for å bli tatt for å være 26 og ett halvt ;)

Ja takk:laugh:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja takk:laugh:

Hva som fungerer og passer ditt hår og din klesstil kan være en helhetslig vurdering . Om hårbøyle er blank, matt, tøykledd eller hva kan ha forskjellig effekt i samspill med eller som kontrast til ditt hår , din hud og dine klær. Du ser deg selv i speilet og ser hva du liker og hva som fungerer. Vær litt oppmerksom på hva slags belysning du bruker når du ser i speilet. F.eks lysstoffrør med gulgrønt skjær gir deg styggere farger på hår og hud enn det du har i mer kurant belysning.

Skrevet

Ja, jeg synes det bare er kledelig på barn. 

Anonymkode: a6795...db4

Skrevet

Ja, jeg synes det ser noe barnslig ut på voksne personer, men det er veldig pent på barn. Hadde sjefen min plutselig kommet en dag med hårbøyle, nahhhh jeg hadde ikke klart å ta henne helt seriøst. Synes jeg ser henne med hårbøyle i viktige møter med ledelsen fra UK/USA, og i møte med revisorteamet. hehe, nei og nei! Som kvinne undergraver du deg selv med å ta på noe så infantilt som en hårbøyle synes jeg.

Anonymkode: a1813...b9c

Skrevet

Det kommer jo an på hårbøylen, men syns mange voksne kvinner kler det godt. Ser ikke barnslig ut med mindre den er i en knæsj farge eller har typisk "barneform"

Anonymkode: 6ae11...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...