Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke profiler husker du fortsatt? Har du noen kontakt med dine nettby venner den dag i dag, møtte du noen av den på den tiden? :) Del gjerne nettby historier!

Anonymkode: 2fcea...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettby var rått, møtte flere personer der som er mine in real venner i dag :) outer ikke profiler, det ville være å utlevere. 

Anonymkode: 240e9...afb

Skrevet

Savner Nettby ❤ 

Skrev mest med folk jeg kjente fra før, men noen ble det jo- og spesielt én flørt jeg husker godt og som ble ganske fin og langvarig "i virkeligheten" også. Jeg skulle ønske jeg kunne logget meg inn og lest samtalene vi hadde, både med han og med andre- mye morsomt og mye personlig gikk tapt da Nettby ble borte. 

• Liker 3
Skrevet

Eksisterer Nettby i dag?

Anonymkode: 0acb9...d92

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksisterer Nettby i dag?

Anonymkode: 0acb9...d92

Nei 

Anonymkode: e6754...740

Skrevet

Elsket nettby ❤️

Anonymkode: d729e...dea

Skrevet

Møtte mannen min der faktisk! Og han sitter i sofaen ved siden av meg nå, 10 år etter 😄

Anonymkode: c3543...4cc

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Møtte mannen min der faktisk! Og han sitter i sofaen ved siden av meg nå, 10 år etter 😄

Anonymkode: c3543...4cc

Samme her! 😄 

Anonymkode: 523e9...3df

Skrevet

Jeg traff også mannen min på Nettby, hele 13 år siden🤗 Traff ikke noen derfra etter ham, for å si det sånn😊

Anonymkode: a0ffa...a45

Skrevet

Traff mannen min der i 2007 😍

Anonymkode: fc536...39c

Skrevet

Nettby 😍 Har 3 av vennene derfra på facebook. Vi har ikke så mye kontakt men kikker på profilene innimellom for å se hvordan det står til 🙂 Hadde bare guttevenner på Nettby.

Skrevet

Jeg savner Nettby! 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...