Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å legge merke til at halsen min er blitt rynkete og med synlige linjer. Det har aldri vært en plage, og er så si uten en eneste rynke i ansiktet.. Huff 😔

Dette plager meg. Jeg føler nå at jeg må skjule halen.. Noen andre som kjenner seg igjen? har noen råd :)

Anonymkode: 6fb96...075

Skrevet

Skjule halsen skulle det stå :)

Anonymkode: 6fb96...075

Skrevet

Sånn er naturens gang :) men skal love deg at ingen andre enn deg selv legger merke til det så ingen grunn til å skjule halsen

Anonymkode: 8cfa5...302

Skrevet

Trodde alle hadde rynker på halsen? 🤔 Jeg har hvertfall hatt det hele livet. De fleste venninnene mine har det også, noen mer enn andre. Lagt merke til at de med tykk og ung hud har det oftere enn andre. Samme med brystet, type soverynker tror jeg?

Er uansett ikke noe du bør bry deg om! Men om det er veldig sjenerende for deg så kunne du prøvd å finne ut hvor rynkene kommer fra? Når du sover? Kanskje prøv å sove annerledes? Jeg har faktisk sett "puter" kvinner kan bruke for å unngå rynker på brystet man får av å sove. 

Anonymkode: 71c96...df4

Skrevet

Jeg er 30 og har alltid hatt de fïngs rynkene på halsen. 

Anonymkode: bf525...282

Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde alle hadde rynker på halsen? 🤔 Jeg har hvertfall hatt det hele livet. De fleste venninnene mine har det også, noen mer enn andre. Lagt merke til at de med tykk og ung hud har det oftere enn andre. Samme med brystet, type soverynker tror jeg?

Er uansett ikke noe du bør bry deg om! Men om det er veldig sjenerende for deg så kunne du prøvd å finne ut hvor rynkene kommer fra? Når du sover? Kanskje prøv å sove annerledes? Jeg har faktisk sett "puter" kvinner kan bruke for å unngå rynker på brystet man får av å sove. 

Anonymkode: 71c96...df4

Mener ikke å være noen skrythals, men alle har ikke rynker.

Jeg er snart femti og har ikke en rynke på kroppen. fra haka og ned har jeg myk babyhud. Min venninne derimot, hun har hatt rynker på hals og bryst siden hun var i slutten av tjueårene. Og mye solrynker, det er det ingen tvil om.

Soverynker på brystet har jeg hatt, men de forsvinner en halvtime etter jeg har stått opp. 

Jeg ser jeg har blitt eldre i panna, rundt øynene og munnen. Men fra halsen og ned, ser jeg ut som en 18 åring. Broren min har nøyaktig samme hud som meg, er nok mye genetisk som spiller inn i bildet når det kommer til hud. Min mor har også babyhud, men hun er også noe dvask og fyldig, så det blir mer løshud og følgelig rynker. 

Stemora mi er 70 år og har ikke en eneste rynke i ansiktet, helt uten et eneste aldringstegn. Ikke en liten smilerynke engang 😉

Skrevet

Noen får tidligere markerte rynker på hals fordi de sitter og kikker ned på feks mobilen mye. 

Anonymkode: 20a52...c23

• Liker 1
Skrevet
På 26.10.2018 den 6.54, Dævendøtte skrev:

Jeg er snart femti og har ikke en rynke på kroppen. fra haka og ned har jeg myk babyhud. Min venninne derimot, hun har hatt rynker på hals og bryst siden hun var i slutten av tjueårene. Og mye solrynker, det er det ingen tvil om.

Soverynker på brystet har jeg hatt, men de forsvinner en halvtime etter jeg har stått opp. 

Jeg ser jeg har blitt eldre i panna, rundt øynene og munnen. Men fra halsen og ned, ser jeg ut som en 18 åring. Broren min har nøyaktig samme hud som meg, er nok mye genetisk som spiller inn i bildet når det kommer til hud. Min mor har også babyhud, men hun er også noe dvask og fyldig, så det blir mer løshud og følgelig rynker. 

Stemora mi er 70 år og har ikke en eneste rynke i ansiktet, helt uten et eneste aldringstegn. Ikke en liten smilerynke engang 😉

Bedre hjelp enn dette kunne ikke ts ha fått 👍🏻💩

Anonymkode: b62bf...890

• Liker 4
Skrevet
On 10/26/2018 at 6:54 AM, Dævendøtte said:

Har du født barn? 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre hjelp enn dette kunne ikke ts ha fått 👍🏻💩

Anonymkode: b62bf...890

Regnet med et sånt svar, men nå var det ikke TS jeg svarte, men noen andre som skrev: "Jeg trodde alle hadde rynker på halsen jeg? 

Svaret mitt er fortsatt, nei, ikke alle har rynker på halsen. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, Skilpadden skrev:

Har du født barn? 

Det har jeg, er snart 30 år siden riktignok. Til og med blitt bestemor, uten at det har gitt meg flere rynker 😍

Skrevet

Men er det virkelig noe å bry seg om? Det er naturlig og det er fint. Linjer på halsen er vel noe alle har, også babyer. 

Synes det er trist at det er om å gjøre å se ung og glansbilde/dukke pen ut. Det er da mye finere å se et naturlig menneske som er vakker fordi hun/han gjør sitt for å vise kjærlighet, både overfor seg selv og andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...