AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 I filmer gjør folk det når de er deppa eller ferska kjæresten utro... Har du noen gang gjort det? hvorfor? Anonymkode: baad2...804
Påkrevd Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Ja, det har jeg. Grunnen er ikke mer spennende enn at jeg har fått lyst på en øl. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, Påkrevd skrev: Ja, det har jeg. Grunnen er ikke mer spennende enn at jeg har fått lyst på en øl. Var du helt alene eller var det andre utenom bartender Anonymkode: baad2...804
Påkrevd Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du helt alene eller var det andre utenom bartender Anonymkode: baad2...804 Hæ? Hvorfor lurer du på det? Sikkert begge deler, tenker jeg. Har gjort det mer enn én gang. Ølen smaker da det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Ja. Når jeg var deppa over kjæresten. Endte ikke bra. Ble dopa ned og misbrukt Anonymkode: c750a...432
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Ja, ser ikke noe feil med det. Hadde med meg en bok og tok et glass vin - resier mye gjennom jobb. Anonymkode: 8cf8c...fed
herzeleid Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Ja flere ganger. Er glad i å sette meg ned på kafe, bar eller uteservering med en bok s¨det har nok skjedd mange ganger, særlig om sommeren.
Cuntzilla Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Ja det har jeg. Fordi jeg har hatt lyst på en øl. Har både tatt varianten å sette meg på et bord alene og å sette meg i baren og prate med bartenderen eller andre som sitter der. Spørs på humøret. Altså om jeg føler for å være sosial eller ikke, det er ikke noe jeg gjør fordi jeg har et behov for å slukke sorgene eller prate med fremmede om noe kjipt. Jeg har møtt den klisjeen også, en full fyr på en bar på løkka midt på dagen, nettopp blitt far og tydeligvis fått panikk, øste ut om dette til alle rundt som gadd å høre imens han stod er med et par ballonger i hånda og hylte nedpå alkohol. Det er kult for mor da, nettopp født og så må far stikke fra sykehuset og ut og drikke seg full fordi han ikke takler det. Pratet masse med han om det, prøvde å få han til å gå hjem og sove det av seg og dra tilbake til dama. Tror vi fikk han til å sende en melding til henne iallfall. Lurer på hvordan det der har gått.
ekkoet Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 Nei - men har ofte hatt tanken at jeg skulle ønske at jeg hadde friheten og tiden til å gjøre det. Jeg snakker ikke om å drikke seg dritings på formiddagen, men rett og slett gjøre som man vil.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 Ja, flere ganger. Men aldri i Norge. Reiser mye med jobb. Finner meg gjerne en rolig krok på en pub som har wifi, jobber litt, ser en youtubeserie, eller leser, mens jeg nipper til et glass vin. Anonymkode: 4a361...16f 1
Drakan Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 Brukte å gå på kafe og bar på dagtid før. Ikke for å drikke, men jobbe... dro med meg pc for å jobbe sånn. Finner man en god bar eller god pub, så kan man jobbe i fred og nytte dagen uten å bli plaget av andre.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #12 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, Drakan skrev: Brukte å gå på kafe og bar på dagtid før. Ikke for å drikke, men jobbe... dro med meg pc for å jobbe sånn. Finner man en god bar eller god pub, så kan man jobbe i fred og nytte dagen uten å bli plaget av andre. Hva jobber du med? Anonymkode: b5d41...8d5
Drakan Skrevet 26. oktober 2018 #13 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva jobber du med? Anonymkode: b5d41...8d5 Privat som skribent Ikke blogger. Har ikke jobbet på en stund grunnen psyken, så ikke vært mange bar eller kafe turer.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 3 minutter siden, Drakan skrev: Privat som skribent Ikke blogger. Har ikke jobbet på en stund grunnen psyken, så ikke vært mange bar eller kafe turer. Spennende! håper du snart blir frisk! Anonymkode: 8a2e0...29b 1
Drakan Skrevet 26. oktober 2018 #15 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spennende! håper du snart blir frisk! Anonymkode: 8a2e0...29b Takk, jeg også Savner å dra ut på kafe eller bar. Er noe eget og spesielt ved å jobbe slik. ☺️
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #16 Skrevet 26. oktober 2018 Ja, men aldri her jeg bor. Når jeg er på reise unner jeg meg ofte den lille luksusen å sitte mutters alene på en bar. Noen ganger får jeg selskap av hyggelige ukjente men foretrekker oftest mitt eget selskap. Anonymkode: 84098...a57
Lauge Skrevet 26. oktober 2018 #17 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg gjør det ofte. Enten for å ta en øl og strikke litt før jeg skal videre (fordi jeg f.eks har et par timer å slå i hjel), eller bare fordi jeg vil slappe av og følte for å slå meg ned. Det er ingen barer akkurat her jeg bor, men er jeg i sentrum så blir det ofte en øl eller to for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #18 Skrevet 26. oktober 2018 Flere ganger, for å spise hamburger. Anonymkode: 546f5...e77
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere ganger, for å spise hamburger. Anonymkode: 546f5...e77 Har de gode burgere på bar? Alsri tenk nøye over atde har burger på bar! Anonymkode: b5d41...8d5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har de gode burgere på bar? Alsri tenk nøye over atde har burger på bar! Anonymkode: b5d41...8d5 De stedene jeg var hadde, kanskje fordi det ikke var så mange andre spisesteder i nærheten. Jeg husker ikke hvordan de var, så antakeligvis middels. Anonymkode: 546f5...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå