Gå til innhold

Nok en gang: string

Thomas

Anbefalte innlegg

Var på første forelesning i dag. Satt bakerst i auditoriet med masse jenter i hoftebukser og korte topper...

Trusa skal ikke vises!! Det er pokker så horete!! :evil:

Skjerpe dere, jenter! Vi mister respekten for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg at det er en forferdelig motesak!

Men det kan jo være ok jenter, så å miste respekten kan være dumt...?

(må jo forsvare litt, selv om jeg nok ikke har mest sansen selv heller...)

Det positive er jo at dem kommer til å vokse det av seg om ikke altfor lenge! (men da kan det jo hende hoftebuksa og de korte toppene forsvinner samtidig altså!) (får ikke i både pose og sekk som regel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Ser også denne tendensen. Trodde ikke at det var mote, men trodde rett og slett det kom av at buksene i dag har et lavt liv.

Men stygt er det uansett........ :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje ikke meninga at trusa skal vises.... Men det er jo litt vanskelig å skjule når man har bukser med korte liv uansett hvordan truse man har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke så pent... men horete????

Hvorfor miste respekten???

Jeg må selv ta meg i det enkelte ganger, når jeg f.eks står bøyd forover på arbeidsplassen... Trusekanten har en tendens til å syns over buksa, det er bare sånn det er.... :oops:

Men da syns jeg faktisk det er værre å se på gamle "gubber" hvor sprekken syns... Æsj.. et er motbydelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man får vel kjøpt hofte string tror jeg jeg har hørt om???

De har jo til og med strømpebukser til hoftelinning, så det finnes helt sikkert stringer også.

Dessuten så stikker den jo så milevis over på mange, gjerne med en kontrastfarge til buksa, at de MÅ jo bare vite at den stikker på oppsia!?!

Jeg tror egentlig det er med mening! Og ja, jeg tror det er en motesak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke akkurat at det er så mange som mener å vise frem trusa. Men siden buksene er såpass lave i livet så er det ikke alltid like enkelt å gjemme den. Så tror det er veldig mange som går rundt og ikke er klar over at trusa syns!

Selv bruker jeg alltid truser med lavt liv og helst truse i samme farge som buksa. Er buksa ekstra lav, går jeg heller uten truse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER bevisst. Vet det vet det! Har spurt fjortiser rett ut og fått svar. Det kjøpes billige stringtruser i monn på Lindex med sånne små mønstre og greier som SKAL vises over linningen.

Men det ser helt hårete ut. Når det er sagt så er jeg ikke så veldig keen på å vise frem fjortisbilder av meg selv heller. Fra 80-tallet!! Selv om vi så litt mindre street-wise ut.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stort utvalg av string truser i alle former nå - også med LAVT! liv. Disse passer helt greit i bukser med lavt liv/hoftebukser.

Er enig at det ser billig ut - men har inntrykk at det faktisk er en motesak for "fjortiser" å vise at -Hei! Jeg går med string! Skjønner ikke greia.....

Anyway - forslaget om å gå uten er jo topp - herlig befriende er det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

begynte man ikke egentlig med stringtruser for å unngå den utskjelte VPL (visible panty line)?

Har ikke poenget med stringtruser blitt litt borte hvis de skal være höyere enn bukselinningen..

Vet ihvertfall at jeg ikke ville gått sånn, men så er jeg jo ikke 14 lenger heller :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sååå lenge siden jeg gikk på ungdomsskolen, og stringen skulle synes. Får spasmer når jeg tenker på det nå... Har en venninne som fortsatt mener det er sexy å vise fram trusa si - alle vi andre prøver å få henne fra det. :ler: Det er ikkeikkeikke pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...