Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å søke på en stilling. Ikke jobbet som det tidligere(sekretær) men kravene er ikke så velsig høye (etter det jeg skjønner). MEN det står erfaring med dokumentskanning er påkrevd. Hva menes med det? Jeg har scanna en haug av papirer på jobb og lagt det inn på datasystemet vårt... Det er ikke bare det som menes eller? 

Det står også:

Språk:

-norsk 

- engelsk 

Hvor god tror dere man bør være i engelsk da? Jeg har langt i fra noe perfekt uttale og kan heller ikke alle ord. Men jeg pleier å forstå hva alle som snakker engelsk sier..  

Anonymkode: 2bea7...788

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...