AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Så her sitter jeg, på do og ukontrollert nesten kveler meg selv fordi jeg ikke får puste. Har hatt angst siden jeg sto opp forrige onsdag, KONSTANT. Samboeren min vet hva jeg sliter med og hvordan ting ligger an. Han sover, og jeg ligger som sagt på badet og får ikke til å fungere på egen hånd. Jeg trenger hjelp, jeg trenger en som kan ta litt hånd om meg. Ville du som samboer satt pris på å bli vekt fordi den andre hadde det megakjipt, eller hadde du satt pris på å få sove? Anonymkode: 4697f...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Tenker at det egentlig ikke har noe for seg at du vekker samboer. Skjer ikke noe mer med det en at du føler deg litt bedre i 2 sekunder fordi du ikke er alene, men konsekvensen er at begge får ødelagt natta. Tenker at de timene frem til samboer våkner har liten betydning i et litt større perspektiv, og ville prøvd å takle det selv. Du må jo uansett lære deg det. Hva med å ringe en hjelpetelefon der inne på do: som mental helse eller kirkens SOS, så du får noen å prate med en liten stund? Mental helse har en chat også hvis du trenger være stille.. Anonymkode: a44e6...237
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det egentlig ikke har noe for seg at du vekker samboer. Skjer ikke noe mer med det en at du føler deg litt bedre i 2 sekunder fordi du ikke er alene, men konsekvensen er at begge får ødelagt natta. Tenker at de timene frem til samboer våkner har liten betydning i et litt større perspektiv, og ville prøvd å takle det selv. Du må jo uansett lære deg det. Hva med å ringe en hjelpetelefon der inne på do: som mental helse eller kirkens SOS, så du får noen å prate med en liten stund? Mental helse har en chat også hvis du trenger være stille.. Anonymkode: a44e6...237 Har ringt flere ganger, får ikke svar. Var endt opp på legevakta de gangene det har skjedd. Blitt videre innlagt på psykiatrisk sykehus Anonymkode: 4697f...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Vekk samboer, såklart skal samboer være der for deg. Du er mer verdt enn en natt god søvn. Anonymkode: 8c84b...12d 1
Maestro Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Hadde vekka samboer, det gjorde jeg under mine sterke anfall. Tips! Pust enten i en pute, eller i hendene dine. Det er beroligende. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Hva har du angst for? Jeg hadde mye helseangst da jeg var yngre. Har det under kontroll nå, men kan utløses ved store endringer, eller ting jeg leser i nyhetene. Jeg har helseangst, og redd for å dø. Alltid værst om når jeg er alene. Angst er ikke farlig, men en ulogisk overreaksjon på noe. Prøv å overbevise def selv om det. Ta et glass vann, stikk hodet ut av vinduet og trekk inn frisk luft og pust med magen. Anonymkode: 5d967...b06 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 4 minutter siden, Maestro skrev: Hadde vekka samboer, det gjorde jeg under mine sterke anfall. Tips! Pust enten i en pute, eller i hendene dine. Det er beroligende. Eller en plastpose. Anonymkode: 5d967...b06
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Hei på deg. Anonymkode: 69d72...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå