AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Det skal arrangeres et halloweenparty på et utested i byen på lørdag, inngang koster 200kr. Jeg har gledet meg masse til å dra, og har også funnet ut hvordan jeg skal meg, kjøpt inn litt drikke til å drikke hjemme før jeg går dit. MEN! Jeg sjekket opp arrangementet på facebook igjen ikveld, og da så jeg at flere personer som jeg misliker og har hatt tidligere konflikter med skal dit. Dette er snakk om 3, ellers blir det jo kjempe mange andre der men vil fortsatt kjenne på ubehaget med fiender i mitt nærvær. Så hva skal jeg gjøre? Droppe å dra? Eller å dra og prøve å ignorere dem og fokusere på å ha det gøy og prate med andre? Problemet er at jeg blir å dra alene (foreløpig) siden jeg ikke hr funnet noen venner å dra dit med. Men jeg har sett lenge for meg at vil bli kjempe gøy og at uansett om man drar ut alene eller sammen så kommer jeg stortsett alltid i prat med folket uansett. Jeg har kjempe lyst å dra, men er det verdt det om folk jeg ikke liker er der? Hva ville du gjort? Hadde du droppet å dra på en fest som er bra og som du har gledet deg lenge til pga personer du misliker? Kvinne på 22 år Anonymkode: ad924...1f2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skal arrangeres et halloweenparty på et utested i byen på lørdag, inngang koster 200kr. Jeg har gledet meg masse til å dra, og har også funnet ut hvordan jeg skal KLE meg, kjøpt inn litt drikke til å drikke hjemme før jeg går dit. MEN! Jeg sjekket opp arrangementet på facebook igjen ikveld, og da så jeg at flere personer som jeg misliker og har hatt tidligere konflikter med skal dit. Dette er snakk om 3, ellers blir det jo kjempe mange andre der men vil fortsatt kjenne på ubehaget med fiender i mitt nærvær. Så hva skal jeg gjøre? Droppe å dra? Eller å dra og prøve å ignorere dem og fokusere på å ha det gøy og prate med andre? Problemet er at jeg blir å dra alene (foreløpig) siden jeg ikke hr funnet noen venner å dra dit med. Men jeg har sett lenge for meg at vil bli kjempe gøy og at uansett om man drar ut alene eller sammen så kommer jeg stortsett alltid i prat med folket uansett. Jeg har kjempe lyst å dra, men er det verdt det om folk jeg ikke liker er der? Hva ville du gjort? Hadde du droppet å dra på en fest som er bra og som du har gledet deg lenge til pga personer du misliker? Kvinne på 22 år Anonymkode: ad924...1f2 En skrivefeil sorry Anonymkode: ad924...1f2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg ville dratt. Vis at du er den voksne og hils høflig på de du misliker også, du trenger ikke ha noe mer med dem å gjøre ila kvelden . Anonymkode: 55209...4e0 1
Elán Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg ville pushet meg selv om det er en ubehagelig situasjon. Vær innstilt på at du ikke lager bråk med disse. Hold deg til de du drar sammen med og kos deg. Jeg står i en lignende situasjon, men jeg har bestemt meg for å dra.
ViljaH Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Hvem skal bestemme og påvirke ditt liv - du eller folk du ikke engang liker? De får så mye makt som du gir dem.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 5 minutter siden, ViljaH skrev: Hvem skal bestemme og påvirke ditt liv - du eller folk du ikke engang liker? De får så mye makt som du gir dem. Enig i det, helt sant. Bare synes det er så fryktelig ubehagelig å møte opp dit når dem er der... Vil ikke havne i bråk. Er så ille at jeg ikke engang takler å se dem engang... Ts Anonymkode: ad924...1f2
ViljaH Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig i det, helt sant. Bare synes det er så fryktelig ubehagelig å møte opp dit når dem er der... Vil ikke havne i bråk. Er så ille at jeg ikke engang takler å se dem engang... Ts Anonymkode: ad924...1f2 Smil og nikk til dem, gå videre. Ikke innled en eneste samtale. Hold avstand også fysisk, ha det gøy
Apekatten Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg synes ikke de personene du misliker skal hindre deg i å gjøre noe du har lyst til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå