Gå til innhold

Primer - beskytter eller tilstopper det huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke brukt primer så mye men er litt misunnelig på de med silkemyk hudbase og langsittende makeup og hørt at primer er nøkkelen :)

Grunnen til at jeg ikke har brukt det fast er fordi jeg innbiller meg at det tetter og tilstopper porene og jeg syntes jeg får mer sorte prikker etter bare ett bruk, men det kan være tilfeldig også kanskje?! 

Så leser jeg på forskjellige pakker "pleiende" "beskytter huden" osv, så hva stemmer egentlig? 

Jeg har store porer og hud som blir fort  blank så ville gjerne brukt noe som kan hjelpe men er bare redd jeg vil få styggere hud om den ikke får puste 🦄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en primer som er ment for uren hud. Jeg legger aldri foundation uten en god primer. Har glemt primer ett par ganger når jeg har dårlig tid, og det merkes både ved påføring av foundation og på holdbarheten utover dagen. 

Skrevet

Primer gjør begge deler. Det kan være lurt å beskytte huden med primer på dagen, men da er det veldig viktig å rense skikkelig på kvelden (altså ikke renseservietter), slik at huden får luftet seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...