AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, Nesl skrev: Kan noen spå min framtid? det er et eget forum for dette. Religion og alternative spørsmål Det er sjelden man får seriøse svar av å spørre om det selv. Det er "spådamer" her som lager tråder hvor du må gi diverse info for å spørre, men jeg har prøvd, også den samme flere ganger. Alltid kommer det forskjellige svar om samme situasjon, og jeg føler ikke engang de svarer på det jeg spør om. bare masse svada rundt ting. Anonymkode: d29c8...d57
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, Nesl skrev: Kan noen spå min framtid? Ring klarsynte Astara. Hun har jeg god erfaring med :) Ærlig dame som sier meningen sin, og utrolig treffsikker. Med meg forutså hun ting som bare jeg og mannen vet om, og hun oppdaget noe som ville skje, og at saken ville gå meg positivt. Anonymkode: b25b7...061
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Svaret er nei, det er ingen du kan spørre her, forsøk teletorget og bli fattig. Anonymkode: a887d...be2
Nesl Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er et eget forum for dette. Religion og alternative spørsmål Det er sjelden man får seriøse svar av å spørre om det selv. Det er "spådamer" her som lager tråder hvor du må gi diverse info for å spørre, men jeg har prøvd, også den samme flere ganger. Alltid kommer det forskjellige svar om samme situasjon, og jeg føler ikke engang de svarer på det jeg spør om. bare masse svada rundt ting. Anonymkode: d29c8...d57 Okei. Er veldig nysgjerrig på å prøve det ut. Hørt så mye forskjellig fram og tilbake. Takk for svar
Nesl Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring klarsynte Astara. Hun har jeg god erfaring med Ærlig dame som sier meningen sin, og utrolig treffsikker. Med meg forutså hun ting som bare jeg og mannen vet om, og hun oppdaget noe som ville skje, og at saken ville gå meg positivt. Anonymkode: b25b7...061 Koster sikkert mye å ringe ? Vært gøy å prøvd i værtfall. Så lenge man ikke blir fattig
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, Nesl skrev: Okei. Er veldig nysgjerrig på å prøve det ut. Hørt så mye forskjellig fram og tilbake. Takk for svar jeg skal innrømme at jeg har prøvd det selv, fordi moren min har benyttet seg av det, og når mor gjør det, så tror man jo fort at dette er bra. Men jeg har likevel vært mer skeptisk. Til hver gang noe i livet hennes er litt ekstra utfordrende, så ringer hun disse. Det jeg legger merke til er at disse klarsynte alltid tar hennes side. Det er som om de sier det de vet hun vil høre. Her på kg er det jo gratis, men når jeg spør om samme situasjon men får forskjellige svar så ser jeg at dette ikke helt funker. Folk liker også å skrive at ting går skeis. De sitter på andre siden av skjermen og ler, fordi det virker som noen tror på dette. Jeg har lurt på å ringe ei jeg snakket med i fjor, men har aldri tatt steget. Blir skeptisk når jeg ser at hun legger kort, legger ut masse quotes og alt snakker bare mot seg selv!! Det er så masse sånne standard "gi slipp på fortiden" , denne er en gjenganger. men hva er "fortiden"? skal du liksom gi slipp på alle menneskene du har fått i livet ditt da? Føler at det fort blir en dyr vane å ringe folk som kanskje ikke ser noen ting, men er ekstremt flinke på coldreading. De sier enten det du vil høre, slik at du skal fortsette å ringe dem nesten gang du lurer på noe, ellers sier de at de ikke ser helt klart. Eller de sier noe som ofte stemmer i de fleste tilfeller, men de sier aldri hva du skal eller ikke skal. Det har de ikke lov til. Fremtiden , jeg tror ikke den er støpt inn i en stein. Jeg tror veiene kan forandre seg ettersom hvor vi går. Anonymkode: d29c8...d57
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 4 minutter siden, Nesl skrev: Koster sikkert mye å ringe ? Vært gøy å prøvd i værtfall. Så lenge man ikke blir fattig du blir ikke fattig av å ringe 1-2 ganger, men det er vanen som er skummel. Anonymkode: d29c8...d57
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Toskeskap å ringe til disse telefonene.... Anonymkode: 8107f...518
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #11 Skrevet 25. oktober 2018 20 minutter siden, Nesl skrev: Okei. Er veldig nysgjerrig på å prøve det ut. Hørt så mye forskjellig fram og tilbake. Takk for svar Hun har blitt omtalt i media, så kan trygt anbefale henne til deg skriv ned de viktigste spørsmålene dine på et ark, før du ringer. På den måten kan du passe på at du ikke snakker for lenge slik at det blir dyrt. Anonymkode: b25b7...061
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #12 Skrevet 25. oktober 2018 24 minutter siden, Nesl skrev: Koster sikkert mye å ringe ? Vært gøy å prøvd i værtfall. Så lenge man ikke blir fattig Det ble en del må jeg innrømme Men den samtalen velger jeg å se på som en investering til meg selv. Fikk svar på mye, og har såpass med kontroll at jeg ikke har ringt flere ganger Jeg fikk svar på alt. Men en dag vil jeg høre med henne om hun kan se jobb eller skole i nær framtid, og hva det går i. En halvtime tror jeg bør være overkommelig økonomisk Astara er flink å fylle ut hvert minutt med mange opplysninger, og kaster ikke bort minuttene med dødtid. Har derfor ikke inntrykk av at hun er ute etter å hale ut tiden, for at det skal bli dyrt. Det skal stå opplyst på siden hva det koster å ringe pr.minutt. Anonymkode: b25b7...061
Nesl Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har blitt omtalt i media, så kan trygt anbefale henne til deg skriv ned de viktigste spørsmålene dine på et ark, før du ringer. På den måten kan du passe på at du ikke snakker for lenge slik at det blir dyrt. Anonymkode: b25b7...061 Takk for tipset. Tror nok jeg skal prøve å ringe ha. skader ikke å prøv 1 gang ☺
Nesl Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble en del må jeg innrømme Men den samtalen velger jeg å se på som en investering til meg selv. Fikk svar på mye, og har såpass med kontroll at jeg ikke har ringt flere ganger Jeg fikk svar på alt. Men en dag vil jeg høre med henne om hun kan se jobb eller skole i nær framtid, og hva det går i. En halvtime tror jeg bør være overkommelig økonomisk Astara er flink å fylle ut hvert minutt med mange opplysninger, og kaster ikke bort minuttene med dødtid. Har derfor ikke inntrykk av at hun er ute etter å hale ut tiden, for at det skal bli dyrt. Det skal stå opplyst på siden hva det koster å ringe pr.minutt. Anonymkode: b25b7...061 Ja, du har rett i det. Blir nok å prøve det ut. Takk for svar😊
Nesl Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #15 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ring klarsynte Astara. Hun har jeg god erfaring med Ærlig dame som sier meningen sin, og utrolig treffsikker. Med meg forutså hun ting som bare jeg og mannen vet om, og hun oppdaget noe som ville skje, og at saken ville gå meg positivt. Anonymkode: b25b7...061 Hvor kan jeg finne telefon nr til astara? Googlet men ble ikke klokere.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er nærsynt, men gir du meg masse penger så kan jeg spå like godt som klarsynte. Anonymkode: 2d326...52e
Ritter Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 Nå er det nok ikke lenge før Astara den klarsynte på mystisk vis kommer hit og legger inn kontaktinfo... 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nærsynt, men gir du meg masse penger så kan jeg spå like godt som klarsynte. Anonymkode: 2d326...52e Hahahaha. Anonymkode: c3c9f...0b4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, Chaya skrev: Nå er det nok ikke lenge før Astara den klarsynte på mystisk vis kommer hit og legger inn kontaktinfo... Tror ikke det du, for hun er faktisk profesjonell Anonymkode: b25b7...061
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 10 timer siden, Nesl skrev: Hvor kan jeg finne telefon nr til astara? Googlet men ble ikke klokere. Fant henne tilslutt Var jeg som skrev navnet feilt bare Les deg gjerne opp på personen, samt omtalene Tror virkelig dette er rette damen å snakke med! Lykke til om du prøver, og fortell gjerne hvordan det gikk Anonymkode: b25b7...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå