Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart ferdig med min bachelor og lurer på hvordan markedet er i bankbransjen. Virker veldig gøy. Noen her son jobber i bank? Som kan fortelle litt om hverdagen sin? Skal jeg bare gå innom men åpen søknad?

Anonymkode: 35117...ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet i mange forskjellige banker. 

Bachelor i økonomi formoder jeg? Det er mange forskjellige avdelinger, hva er du mest interessert i? 

Mange former for kundeservice (kan ikke så mye om dette, vet det er en hel haug som jobber mot kunder), det er freud, regnskap, second line, bedrift, marked. Alt mulig.

Tenker du kanskje på finansrådgiver? 

Anonymkode: 181fa...64b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jobbet i mange forskjellige banker. 

Bachelor i økonomi formoder jeg? Det er mange forskjellige avdelinger, hva er du mest interessert i? 

Mange former for kundeservice (kan ikke så mye om dette, vet det er en hel haug som jobber mot kunder), det er freud, regnskap, second line, bedrift, marked. Alt mulig.

Tenker du kanskje på finansrådgiver? 

Anonymkode: 181fa...64b

Takk for svar :) Ja, i økonomi. Tenkte at jeg kunne starte i resepsjon og arbeide som finansrådgiver etterhvert. 

Skrevet
11 timer siden, Million skrev:

Man går vel ikke innom med en papirsøknad i våre dager. Man legger inn søknad på nett, vel? Som her hos Dnb via nettsiden deres for eksempel. Tipper de andre bankene har lignende opplegg på sine hjemmesider.

https://www.dnb.no/om-oss/karriere/ledige-stillinger.html#

Ja, det er jo sant. Men tenkte det kan være greit å gi et lite inntrykk når man leverer personlig. Men det er kanskje veldig utdatert i 2018 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...