AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg har fått meg en vikariat på 3 mnd, har også dagpenger. Men de vil jo naturligvis bli låst eller fryst. Håper jo på mer kontrakt etterhvert, men hvis det ikke går. Kan jeg få dagpengene igjen eller må jeg søke helt på nytt igjen? Anonymkode: 84ff7...b55
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Du kan stoppe dagpengene. Og begynne igjen om tre måneder om du ikke får mer jobb. Men hør med nav om hvordan du gjør det. Det er alltids et eller annet skjema du må fylle ut. Anonymkode: 9fabf...afe
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Da må du søke om gjenopptakelse av dagpenger. Er usikker, men mener de stopper dagpengene helt om du ikke har fått utbetalt dagpenger pga lønn 4 uker i strekk. Etter det har du en viss tid for mulighet til gjenopptakelse. Det er skjema du må fylle ut ja. Anonymkode: 887c6...dc3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Ok skal høre med min veileder i morgen. Anonymkode: 84ff7...b55
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 Vi ansatte ei som hadde gått på dagpenger i seks måneder. Vi kunne tilby vikariat i full stilling i ti måneder, deretter tre mnd med femti prosent stilling. Hun søkte på et enkelt skjema om å gjenoppta dagpenger da hun gikk ned fra full til halv stilling. Enkel søknad fordi det var færre enn 12 mnd siden forrige dagpengeperiode. Anonymkode: e34f4...740
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi ansatte ei som hadde gått på dagpenger i seks måneder. Vi kunne tilby vikariat i full stilling i ti måneder, deretter tre mnd med femti prosent stilling. Hun søkte på et enkelt skjema om å gjenoppta dagpenger da hun gikk ned fra full til halv stilling. Enkel søknad fordi det var færre enn 12 mnd siden forrige dagpengeperiode. Anonymkode: e34f4...740 Ok takk for svar Anonymkode: 84ff7...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå