AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Få med dere dokumentaren om Hitler som vises på NRK 2 akkurat nå. Jeg støtter ikke ideologien til Hitler, men jaggu var han en god taler og karismatisk. Anonymkode: e306b...e25
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Var det ingen her som så dokumentaren på NRK i går? Anonymkode: e306b...e25
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Nei. Hvordan det, er vel nok dokumentarer om han. Anonymkode: eb23e...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det ingen her som så dokumentaren på NRK i går? Anonymkode: e306b...e25 Folk som henger her på Kvinneguiden er vel først og fremst opptatt av bloggere og andre "kjendiser", forskjellige telletråder og diskusjon av penis-størrelser... Anonymkode: 1f92b...7b7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som henger her på Kvinneguiden er vel først og fremst opptatt av bloggere og andre "kjendiser", forskjellige telletråder og diskusjon av penis-størrelser... Anonymkode: 1f92b...7b7 Du ja Anonymkode: 73115...fa9
Nicathv Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk som henger her på Kvinneguiden er vel først og fremst opptatt av bloggere og andre "kjendiser", forskjellige telletråder og diskusjon av penis-størrelser... Anonymkode: 1f92b...7b7 Hitler-dokumentarer er bare et lite hakk over det du nevner her. Utrolig lite lærerikt/stimulerende å se enda en dokumentar om nazistene. Les heller en bok, f.eks The Darker Nations: A Peoples History of the Third World av Vijay Prashad. Eller noe veldig lettlest men veldig informativt: How the World Works av Noam Chomsky.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Få med dere dokumentaren om Hitler som vises på NRK 2 akkurat nå. Jeg støtter ikke ideologien til Hitler, men jaggu var han en god taler og karismatisk. Anonymkode: e306b...e25 Ikke for å være frekk, men når man sier at noen er god taler og karismatisk så er de som regel flinke til å tale til sitt publikum. Man forteller publikum hva de vil høre. Så ville vel vært litt bekymret om jeg hørte Hitler tale og tenkte "han er jaggu en god taler og karismatisk". Anonymkode: b2f00...4b0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Få med dere dokumentaren om Hitler som vises på NRK 2 akkurat nå. Jeg støtter ikke ideologien til Hitler, men jaggu var han en god taler og karismatisk. Anonymkode: e306b...e25 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være frekk, men når man sier at noen er god taler og karismatisk så er de som regel flinke til å tale til sitt publikum. Man forteller publikum hva de vil høre. Så ville vel vært litt bekymret om jeg hørte Hitler tale og tenkte "han er jaggu en god taler og karismatisk". Anonymkode: b2f00...4b0 Han var flink å manipulere heter det vel. Anonymkode: 0fe0f...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå