Luppa Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Hei! Jeg ønsker meg en strikket jakke/kofte i mønster omtrent som denne, bare altså som jakke med knapper gjennom hele fronten. Helst en form for rundstrikket mønster i øverste halvdel. Finner masse fine strikkeoppskrifter men ingen som selger ferdig strikkede. Strikker dessverre ikke selv og kjenner ingen jeg kan betale for å gjøre det. Noen som vet om butikker som selger? Husfliden har mange fine gensere men ingen jakker/kofter som det jeg er ute etter.
skruf Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Meld deg inn i fb-gruppen Kjøpe-selge strikkaklær, der er det mange som strikker på bestilling. Også endel som ligger ute for salg, så kan hende du finner akkurat den kofta du ønsker deg ferdig strikket 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Ville sjekket epla.no. Der kan private selge hjemmelagede ting Anonymkode: d13c2...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Skulle til å nevne epla.no selv, mye fint der. Ellers så er det mange som selger slikt og strikker på bestilling på Finn.no. Anonymkode: 3b5c9...ef2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Steder de selger garn, pleier selge ferdigstikka ting også. Jeg pleier bruke Fretex eller retrobutikker til å få tak i hjemmestrikka kofter osv. Anonymkode: ea705...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå