Gnå Skrevet 1. november 2018 Forfatter #21 Del Skrevet 1. november 2018 11 timer siden, EvaLena skrev: Ser ikke på Wahlgren. Like teit program som Kardashian. Hva er underholdende ved å se på regissert familieliv? Jeg liker å se at det går an å leve på forskjellige måter. I min familie er det få kraftige følelser, både på godt og vondt. Derfor tenker jeg at jeg har noe å lære om det å være så ærlige med hverandre, og om å vise at man er glad i hverandre uansett. Også synes jeg rett og slett Pernilla og Bianca har veldig god humor 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 1. november 2018 #22 Del Skrevet 1. november 2018 14 minutter siden, Gnå skrev: Jeg liker å se at det går an å leve på forskjellige måter. I min familie er det få kraftige følelser, både på godt og vondt. Derfor tenker jeg at jeg har noe å lære om det å være så ærlige med hverandre, og om å vise at man er glad i hverandre uansett. Også synes jeg rett og slett Pernilla og Bianca har veldig god humor Jeg skjønnet hva du mener, men mye av det du ser i Kardashian og Wahlgren er veldig mye skuespill. Alt for å tjene penger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanette Skrevet 10. november 2018 #23 Del Skrevet 10. november 2018 Digger serien, og familien generelt. Selv tror jeg ikke det er skuespill. Bianca oppfører seg f.eks. helt likt på serien som hun opptrer i podcasten hun har og vlog på Youtube. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 10. november 2018 Forfatter #24 Del Skrevet 10. november 2018 På 1.11.2018 den 21.25, EvaLena skrev: Jeg skjønnet hva du mener, men mye av det du ser i Kardashian og Wahlgren er veldig mye skuespill. Alt for å tjene penger. Ja, jeg vet at det er mye "skuespill" og mye redigering i TV-programmet. Men jeg blir underholdt, og til dels inspirert! Og de tendensene vi ser, tror jeg de har i familien, og så spisses det bare veldig. I podcastene tror jeg de ekte personene skinner mer igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2018 #25 Del Skrevet 11. november 2018 På 10.11.2018 den 11.16, Gnå skrev: Ja, jeg vet at det er mye "skuespill" og mye redigering i TV-programmet. Men jeg blir underholdt, og til dels inspirert! Og de tendensene vi ser, tror jeg de har i familien, og så spisses det bare veldig. I podcastene tror jeg de ekte personene skinner mer igjennom. Hva blir du inspirert til og av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 11. november 2018 #26 Del Skrevet 11. november 2018 På 25.10.2018 den 23.48, Diamant skrev: Nei, har ikke sett lest noe av dette, men fulgte henne på Insta. Mistet helt sansen for henne da hun var på God kveld Norge. Satt ved siden av sin datter og fortalte at hun hadde barbert rumpehullet til sin voksne sønn Det var da ikke så farlig, hun hadde da byttet bleie på han da han var liten... Jeg følger henne ikke lenger. Hva i alle dager?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 11. november 2018 Forfatter #27 Del Skrevet 11. november 2018 5 timer siden, minister-mio skrev: Hva blir du inspirert til og av? Å viser følelser (både de gode og de vonde), og til å ikke ta alt så seriøst, men ha det så gøy man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. mars 2019 #28 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg ser på Wahlsgrens värld, og jeg ler så jeg griner i hver episode! Både mor og datter er morsomme, men Bianca tar premien. Når hun tuller og gjør seg til og skal herme etter moren eller bestemoren, så ler jeg meg skakk Det er en episode på kanal FEM nå som jeg sitter og ser på. Reklamepausen er akkurat over! Må tilbake til tv-en! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 1. mars 2019 #29 Del Skrevet 1. mars 2019 Noen som gidder følge med på slike program...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. mars 2019 #30 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) 7 minutter siden, Raptuza skrev: Noen som gidder følge med på slike program...?? Ja, JEG! Når de er så morsomme som dette, så 😄 Følger ikke med på noe andre greier som Kardashians og blogger. Men dette med Wahlgrens må jeg se, for jeg ler så fælt hver gang!Hehe Endret 1. mars 2019 av Million 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 1. mars 2019 #31 Del Skrevet 1. mars 2019 Wahlgrens Värld er hysterisk morsomt! Virkelig min type humor! 😂👏🏼 Min favoritt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 1. mars 2019 #32 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg liker den serien. Jeg liker å se vanlig/rotete hjem, kjærlige foreldre, en morsom tone og et avslappet forhold til mye. Og kjærligheten mellom familiemedlemmene. Jeg har vokst opp med en kald mor, en som hat det ryddig og pent, strukturert og fin stilling. Jeg skulle gjerne hatt det mer som Wahlgrens❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 1. mars 2019 #33 Del Skrevet 1. mars 2019 Mulig at jeg har levd under en stein, men hva er de egentlig kjent for? Hvorfor er de på tv med sin egen serie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte26 Skrevet 2. mars 2019 #34 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg syntes den er bra og underholdene. Viser det «ekte» familielivet når det kommer til følelser osv. De utleverer kanskje mye, men det må de kanskje for å få seere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. mars 2019 #35 Del Skrevet 2. mars 2019 9 timer siden, KittyNose skrev: Mulig at jeg har levd under en stein, men hva er de egentlig kjent for? Hvorfor er de på tv med sin egen serie? Pernilla Wahlgren er sveriges yngre svar på .... Wenche Myhre (?)https://en.wikipedia.org/wiki/Pernilla_Wahlgren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 2. mars 2019 #36 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg hater å innrømme det, men jeg synes de er søte og ser på innimellom 🙈🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. mars 2019 #37 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) 21 timer siden, KittyNose skrev: Mulig at jeg har levd under en stein, men hva er de egentlig kjent for? Hvorfor er de på tv med sin egen serie? Pernilla Wahlgren er hele Sveriges kjæledegge, en svensk kjendis, sangerinne. Var kjent på 80-tallet for hit-sangen "Picadilly Circus" blant annet. Var hun ikke deltager i Melodi Grand Prix et par ganger også tro? Hun jobber som artist fremdeles, og har masse å gjøre. Veldig poppis i Sverige. Datteren hennes er blogger og vlogger, og gjør det visst veldig bra. Morsom på tv. (Bianca Ingrosso) Ene sønnen hennes prøver å bli sanger, han også (Benjamin Ingrosso) Eldste sønnen vet jeg ikke hva heter, men han er også en Ingrosso, etter deres italienske far. Yngste barnet, Theo, er liten ennå (10-11 ca?) og har en annen far enn de tre eldre søsknene. Pernilla bor i et hus på Lidingö utenfor Stockholm. Ja, hun KUNNE vært glupere, men hun tar seg selv overhodet ikke høytidelig, ler av både seg selv og alt annet, og er utrolig blid hele tiden. Ler MYE! Da serien begynte, var det kun eldste sønnen som hadde flyttet ut. Nå har Bianca fått seg egen leilighet også. Tror hun er 22 eller noe sånt. Endret 2. mars 2019 av Million 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 2. mars 2019 #38 Del Skrevet 2. mars 2019 5 minutter siden, Million skrev: Pernilla Wahlgren er hele Sveriges kjæledegge, en svensk kjendis, sangerinne. Var kjent på 80-tallet for hit-sangen "Picadilly Circus" blant annet. Var hun ikke deltager i Melodi Grand Prix et par ganger også tro? Datteren hennes er blogger og vlogger, og gjør det visst veldig bra. Morsom på tv. (Bianca Ingrosso) Ene sønnen hennes prøver å bli sanger, han også (Benjamin Ingrosso) Eldste sønnen vet jeg ikke hva heter, men han er også en Ingrosso, etter deres italienske far. Yngste barnet, Theo, er liten ennå (10-11 ca?) og har en annen far enn de tre eldre søsknene. Pernilla bor i et hus på Lidingö utenfor Stockholm. Ja, hun KUNNE vært glupere, men hun tar seg selv overhodet ikke høytidelig, ler av både seg selv og alt annet, og er utrolig blid hele tiden. Ler MYE! Da skjønner jeg litt mer 🙂 Har sett på Parneviks jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 2. mars 2019 #39 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg elsker Wahlgren. Følger med fra begynnelsen nå. Jeg synes de er rå. Da Pernille ble slept opp Hammarbybacken av pt-en sin, kjente jeg meg så veldig igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. mars 2019 #40 Del Skrevet 2. mars 2019 15 minutter siden, Million skrev: Pernilla Wahlgren er hele Sveriges kjæledegge, en svensk kjendis, sangerinne. Var kjent på 80-tallet for hit-sangen "Picadilly Circus" blant annet. Var hun ikke deltager i Melodi Grand Prix et par ganger også tro? Hun jobber som artist fremdeles, og har masse å gjøre. Veldig poppis i Sverige. Datteren hennes er blogger og vlogger, og gjør det visst veldig bra. Morsom på tv. (Bianca Ingrosso) Ene sønnen hennes prøver å bli sanger, han også (Benjamin Ingrosso) Eldste sønnen vet jeg ikke hva heter, men han er også en Ingrosso, etter deres italienske far. Yngste barnet, Theo, er liten ennå (10-11 ca?) og har en annen far enn de tre eldre søsknene. Pernilla bor i et hus på Lidingö utenfor Stockholm. Ja, hun KUNNE vært glupere, men hun tar seg selv overhodet ikke høytidelig, ler av både seg selv og alt annet, og er utrolig blid hele tiden. Ler MYE! Da serien begynte, var det kun eldste sønnen som hadde flyttet ut. Nå har Bianca fått seg egen leilighet også. Tror hun er 22 eller noe sånt. Bare fyller ut litt: Picadelly Circus var en Eurovision sang😉 Når hun deltok i esc hadde hun med seg dansere som var to brødre med navnet Ingrosso, hun giftet seg med han ene og fikk tre barn (de tre eldste) Hun anmeldte han etterhvert for vold og de ble skilt. Mye skriverier om det i svensk presse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå