AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Hei! Jeg skal lage pakkekalender til datteren min på 13, litt usikker på pris, hvor mye skal dere betale for kalenderen til barnet deres? Anonymkode: 15636...518
oslojente1980 Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Litt usikkert på hvor mye det blir til slutt. Men jeg kjøpte litt på ark til 50% etter skolestart. Har igjen noen gaver
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg shoppet masse skrot på eBay og endte på 500 kr. Anonymkode: 46a2a...021
Gjest BearMama Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 På wish får du mye fint til en billig penge.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Blir rundt 700 kr Anonymkode: 39689...55d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Har ikke pakkekalender, her får ungene en Haribo-kalender hver, og så har vi felles aktivitetskalender. Det er også 13-åringen strålende fornøyd med. Sluttet med pakkekalender for mange år siden, da det meste ble bare kastet i etterkant uansett, og de praktiske tingene jeg la inn var de ikke fornøyde med... I tillegg til at det fort ble dyrt. Nå bruker vi heller pengene på å kose oss sammen i adventstida. Anonymkode: 783d6...1db
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke pakkekalender, her får ungene en Haribo-kalender hver, og så har vi felles aktivitetskalender. Det er også 13-åringen strålende fornøyd med. Sluttet med pakkekalender for mange år siden, da det meste ble bare kastet i etterkant uansett, og de praktiske tingene jeg la inn var de ikke fornøyde med... I tillegg til at det fort ble dyrt. Nå bruker vi heller pengene på å kose oss sammen i adventstida. Anonymkode: 783d6...1db Ts her i fjor hadde hun sminke kalender, årene før sjokolade etc tror vi stoppet med gavekalender når hun gikk i tredje, hun var alltid så utakknemmelig men i år hadde hun så lyst at jeg skulle lage, tror litt av grunnen til at jeg lager er fordi vi har fått normal og loco her så da blir det jo litt lettere å lage🙂 Anonymkode: 15636...518
Arkana Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Usikker på hvor mye det blir til slutt. Kalendergavene koster alt fra 5 til 30 kroner. Om man har noe negativt å si om pakkekalendere kan man heller starte en egen tråd framfor å forsøple andres.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal lage pakkekalender til datteren min på 13, litt usikker på pris, hvor mye skal dere betale for kalenderen til barnet deres? Anonymkode: 15636...518 Jeg betaler ikke så meget, har shoppa en del fine klemmer, strømper osv osv på aliexpress. Anonymkode: c62c5...f3b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 Kjøpte en ferdigkalender med sminke og hudpleie til 799 kr. Anonymkode: 9b74e...be3
tirben Skrevet 26. oktober 2018 #12 Skrevet 26. oktober 2018 Mine blir ganske dyre, men det er fordi jeg kjøper ordentlige ting. Kjøper ting de har bruk for, feks ullsokker, mascara, shampo, votter, deodorant, kinobilletter, refleks, undertøy etc. Vil heller kjøpe ordentlige ting enn at er blir kastet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #13 Skrevet 26. oktober 2018 38 minutter siden, tirben skrev: Mine blir ganske dyre, men det er fordi jeg kjøper ordentlige ting. Kjøper ting de har bruk for, feks ullsokker, mascara, shampo, votter, deodorant, kinobilletter, refleks, undertøy etc. Vil heller kjøpe ordentlige ting enn at er blir kastet. Ts her, helt enig! Datteren min er jo veldig opptatt av sminke så det får hun litt av for eksempel🙂 gleder meg til å begynne å kjøpe inn! Anonymkode: 15636...518
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 Barn i dag skal få, få, få.., hva med en kalender der dere gir til veldedige formål, fattige i Norge els.. hjelpe de som ikke har så mye i jula. Eks pakke inn en liten ting hver dag til noen som har mer glede av det, eller samle inn penger og gå å kjøpe noe for det - som dere putter i hjelpe vogna til de som ikke har så mye Anonymkode: fbb8a...505 1
Luckiness Skrevet 26. oktober 2018 #15 Skrevet 26. oktober 2018 Det er jo mulig å gi ting som de faktisk trenger. Nå er det jo ikke så lenge til desember...Men hvis man synes det blir dyrt å gi ordentlige ting barna trenger i en "engangssum" så kan man planlegge kalenderen flere mnd i forveien...Kanskje finner man et par gode ullsokker på tilbud i september, får med seg at datteren liker en spesiell lipgloss hun ser på sommerferie og da kjøpe med denne i smug å henge på kalenderen, gi kinobillett hvis barna likevel har planer om kino, innimellom henge på forbruksvarer som tannbørste, deodorant, dusjsåpe, sminkefjerner o.l.
tirben Skrevet 27. oktober 2018 #16 Skrevet 27. oktober 2018 10 timer siden, Luckiness skrev: Det er jo mulig å gi ting som de faktisk trenger. Nå er det jo ikke så lenge til desember...Men hvis man synes det blir dyrt å gi ordentlige ting barna trenger i en "engangssum" så kan man planlegge kalenderen flere mnd i forveien...Kanskje finner man et par gode ullsokker på tilbud i september, får med seg at datteren liker en spesiell lipgloss hun ser på sommerferie og da kjøpe med denne i smug å henge på kalenderen, gi kinobillett hvis barna likevel har planer om kino, innimellom henge på forbruksvarer som tannbørste, deodorant, dusjsåpe, sminkefjerner o.l. Akkurat det jeg gjør! Jeg kjøper gaver hele året til kalenderen. Begynner allerede i januar . Da er det mye på salg, feks julepynt de kan ha på rommet. Ellers er det alltid salg på noe. Når jeg handlet inn gjennom hele året, blir det heller ikke noe stress i november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå