AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Har et barn på 4 år. Da vi var hos mormor for en stund siden (ca 3 uker siden) spurte mormor til barnet om et familiemedlem på farsiden. Barnet sa at "Xxx har vi puttet ned i graven, hun er død". Mormor spurte meg om dette var sant og jeg sa nei! Hun fortalte barnet man aldri måtte lyve. Bare et par uker senere ble familiemedlemmet sykt og døde nå for noen dager siden. Jeg synes dette er creepy!?? Anonymkode: 9bee3...5f6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et barn på 4 år. Da vi var hos mormor for en stund siden (ca 3 uker siden) spurte mormor til barnet om et familiemedlem på farsiden. Barnet sa at "Xxx har vi puttet ned i graven, hun er død". Mormor spurte meg om dette var sant og jeg sa nei! Hun fortalte barnet man aldri måtte lyve. Bare et par uker senere ble familiemedlemmet sykt og døde nå for noen dager siden. Jeg synes dette er creepy!?? Anonymkode: 9bee3...5f6 Anonymkode: 36ffd...b79
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Kanskje barnet blandet navnene, og snakket om en som var død på dettidspunktet? Anonymkode: a1338...05f 2
Million Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Av og til her i livet er man nødt til å støte på slike tilfeldigheter som sammenfaller. Jeg ville ikke umiddelbart begynt å anse barnet for å være "klarsynt" eller slike ting. Det må mer enn bare èn hendelse til for å overbevise meg, i alle fall 😉 Du får notere det på minnet, men anse det som en creepy tilfeldighet i livet, som skjer en gang i blant. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg kjenner et barn som spurte mamman sin når barnet i magen skulle dø. Et par uker senere døde det. Anonymkode: 1b9d6...1f6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner et barn som spurte mamman sin når barnet i magen skulle dø. Et par uker senere døde det. Anonymkode: 1b9d6...1f6 Jeg er sikker på at det er kun tilfeldigheter. Anonymkode: a1338...05f 2
Påkrevd Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et barn på 4 år. Da vi var hos mormor for en stund siden (ca 3 uker siden) spurte mormor til barnet om et familiemedlem på farsiden. Barnet sa at "Xxx har vi puttet ned i graven, hun er død". Mormor spurte meg om dette var sant og jeg sa nei! Hun fortalte barnet man aldri måtte lyve. Bare et par uker senere ble familiemedlemmet sykt og døde nå for noen dager siden. Jeg synes dette er creepy!?? Anonymkode: 9bee3...5f6 Skjønner jo ar du tenkte tilbake på det barnet sa når personen døde, men det er garantert tilfeldig. Tenk alle de millioner av rare ting barn sier som ikke «stemmer» med noe. Noen ganger slår tilfeldighetene inn, og ting ser ut til å henge sammen. for ikke lenge siden døde en jeg kjente godt også, og da jeg fikk vite det, slo det meg at jeg hadde tenkt en god del på denne personen dagen før. Men jeg har kjent personen nesten hele livet, og tenkt på vedkomne sikkert titusenvis av ganger, uten noe dødsfall involvert. Lett å tenke at det er en sammenheng, men det er det nok ikke, gitt. 2
TrekStar Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Jeg har selv sanndrømt, hvor jeg drømte at min mormor døde. Jeg så hennne ligge i sykehussengen hvor hun var livløs. Jeg hørte også stemmene i dette sykehusrommet, hvor tanter og onkler sa dem skulle ringe rundt til pårørende. Jeg fortalte dette til min mor dagen etter. Dagen deretter igjen, kom min mor hjem og sa at hun hadde fått en telefon fra min tante, at mormor lå på sykehuset etter et slag. Hun hadde havnet der den samme dagen jeg sa jeg drømte dette. Hun døde på sykehuset. Jeg visste dette først, grunnet drømmen min. Sanndrømming er en virkelig evne. Endret 30. oktober 2018 av TrekStar 2
NancyDrew Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 8 minutter siden, TrekStar skrev: Jeg har selv sanndrømt, hvor jeg drømte at min mormor døde. Jeg så hennne ligge i sykehussengen hvor hun var livløs. Jeg hørte også stemmene i dette sykehusrommet, hvor tanter og onkler sa dem skulle ringe rundt til pårørende. Jeg fortalte dette til min mor dagen etter. Dagen deretter igjen, kom min mor hjem og sa at hun hadde fått en telefon fra min tante, at mormor lå på sykehuset etter et slag. Hun hadde havnet der den samme dagen jeg sa jeg drømte dette. Hun døde på sykehuset. Jeg visste dette først, grunnet drømmen min. Sanndrømming er en virkelig evne. Klem ❤️ Jeg har også selv drømt ting som har skjedd, og som noen andre nevnte her, tenkt på noen også plutselig dukker noe opp. Sist var for litt siden, da jeg kom til å tenke på en gammel venninne jeg ikke har snakket med siden vidergående. Knappe sekundet etter fikk jeg faktisk brått melding fra henne. Sånt skjer ofte. Drømte om at gravstenen til et familiemedlem hadde kommet på plass, og ville vi skulle dra for å se. Moren min orket ikke turen, for det var fortsatt både en og to uker til den egentlig skulle være der. — Gjett hvem som ble den første til å få sett den Jeg tror at noen mennesker kan ha en liten sans som ikke alle har. Som disse klarsynte som løser opp drapssaker, det er veldig vanskelig å helt finne en logisk grunn bak det. Men nå er jo mange dyktige detektiver ( ), og kan lese kroppspråk godt. I de aller fleste tilfellene, som i mitt og sikkert nok ditt, så er det rene tilfeldigheter vil jeg tro. Som noen nevnte her, tenk alle gangene vi (og barn!) sier ting som så absolutt ikke skjer.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 På 25.10.2018 den 22.00, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner et barn som spurte mamman sin når barnet i magen skulle dø. Et par uker senere døde det. Anonymkode: 1b9d6...1f6 At barn er sjalu på nye søsken og ønsker dem døde er veldig vanlig. Spontanabort er også veldig vanlig. At et barn gir uttrykk for sjalusi mot et søsken som er på vei og at det svangerskapet ender i spontanabort vil jo da hende innimellom. Anonymkode: c994c...021
NancyDrew Skrevet 30. oktober 2018 #11 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At barn er sjalu på nye søsken og ønsker dem døde er veldig vanlig. Spontanabort er også veldig vanlig. At et barn gir uttrykk for sjalusi mot et søsken som er på vei og at det svangerskapet ender i spontanabort vil jo da hende innimellom. Anonymkode: c994c...021 Eller barnet nylig hadde hørt ordet «død», og ikke betydningen av det. Barn gjentar jo ord de nettopp har hørt og lært x antall ganger, i alle de merkeligste setninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå