AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Skal sitte i resepsjonen på et kontor. Tips til antrekk ? Anonymkode: 81a38...2c5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Nøytrale, klassiske antrekk. Anonymkode: 3c867...695
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Jobber selv i resepsjon og til tross for at kleskoden på arbeidsstedet er uformell er jeg et ansikt utad og kler meg etter det. Bruker mye blazer. Da er man alltid kledd. Gjerne jeans, helst sorte eller mørke blå. (Uten hull selvsagt). Høyhalset genser er klassisk og fint. Ikke klær med trykk, hettegenser etc... det mest egnede er vel ensfargede klær i nøytrale farger. Bruker også litt skjørt og kjoler. Anonymkode: f6f71...452
T-Rex Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Du hadde ikke fått jobben, om du ikke hadde en viss anelse om dette.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 52 minutter siden, T-Rex skrev: Du hadde ikke fått jobben, om du ikke hadde en viss anelse om dette. Det er en praksisplass. Anonymkode: 81a38...2c5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber selv i resepsjon og til tross for at kleskoden på arbeidsstedet er uformell er jeg et ansikt utad og kler meg etter det. Bruker mye blazer. Da er man alltid kledd. Gjerne jeans, helst sorte eller mørke blå. (Uten hull selvsagt). Høyhalset genser er klassisk og fint. Ikke klær med trykk, hettegenser etc... det mest egnede er vel ensfargede klær i nøytrale farger. Bruker også litt skjørt og kjoler. Anonymkode: f6f71...452 Takk for tips. Anonymkode: 81a38...2c5
Missfitness Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg jobber delvis i noe som kan sammenlignes med resepsjonsjobb, alltid klassisk og elegant (liker jeg i hvert fall å tro ). Varierer noe i sko/støvletter, men stort sett høyhælte sorte pumps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå