Gå til innhold

Klær som resepsjonist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sitte i resepsjonen på et kontor. Tips til antrekk ?

Anonymkode: 81a38...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøytrale, klassiske antrekk. 

Anonymkode: 3c867...695

Skrevet

Jobber selv i resepsjon og til tross for at kleskoden på arbeidsstedet er uformell er jeg et ansikt utad og kler meg etter det. Bruker mye blazer. Da er man alltid kledd. Gjerne jeans, helst sorte eller mørke blå. (Uten hull selvsagt). Høyhalset genser er klassisk og fint. Ikke klær med trykk, hettegenser etc... det mest egnede er vel ensfargede klær i nøytrale farger. Bruker også litt skjørt og kjoler. 

Anonymkode: f6f71...452

Skrevet

Du hadde ikke fått jobben, om du ikke hadde en viss anelse om dette.

Skrevet
52 minutter siden, T-Rex skrev:

Du hadde ikke fått jobben, om du ikke hadde en viss anelse om dette.

Det er en praksisplass.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber selv i resepsjon og til tross for at kleskoden på arbeidsstedet er uformell er jeg et ansikt utad og kler meg etter det. Bruker mye blazer. Da er man alltid kledd. Gjerne jeans, helst sorte eller mørke blå. (Uten hull selvsagt). Høyhalset genser er klassisk og fint. Ikke klær med trykk, hettegenser etc... det mest egnede er vel ensfargede klær i nøytrale farger. Bruker også litt skjørt og kjoler. 

Anonymkode: f6f71...452

Takk for tips.

Skrevet

Jeg jobber delvis i noe som kan sammenlignes med resepsjonsjobb, alltid klassisk og elegant (liker jeg i hvert fall å tro ;)). Varierer noe i sko/støvletter, men stort sett høyhælte sorte pumps. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...