Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #21 Del Skrevet 14. april 2005 Kjøkken, stue, soverom, gjesterom: eikelaminat Gang, toalett: matte, koksgrå granittfliser Bad: samme flisene som på badet, men disse er litt lysere, mindre og blankpolert. Vaskerom: vinyl belegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle Skrevet 14. april 2005 #22 Del Skrevet 14. april 2005 Eikeparkett på alle gulv bortsett fra på badet. Der er det mørke grå fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #23 Del Skrevet 14. april 2005 * Kjøkken? Oljet eikeparkett. * Gang? Oljet eikeparkett. * Kontor? Mørk laminat. * Bad? Terracottafargede fliser. * Stue? Oljet eikeparkett. * Soverom/barnerom? Mørk laminat. Vi skule egentlig å fliser i gangen og på kjøkkenet, men pga tidspress under bygging av huset rakk vi det ikke. Men når gulvet skal skiftes så blir det fliser. Er det virkelig praktisk med fliser på kjøkkenet? Jeg vet med sikkerhet at jeg hadde vært mange tallerkner og glass fattigere om jeg hadde hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #24 Del Skrevet 14. april 2005 Stue og ett soverom/kontor: Lys lakkert bjerkeparkett Kjøkken: Hevea (gummitre) parkett Gang: Hevea parkett Bad: grå fliser ett soverom: vegg til vegg teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. april 2005 #25 Del Skrevet 14. april 2005 Vi har laminat på alle gulv, bortsett fra bad, der har vi mørkegrå fliser. Skal flytte i helt ny leilighet til høsten, og der har vi ikke bestemt oss ennå, der blir det på kjøkken, stue og gang enten eikeparkett eller mørkegrå fliser. Klarer ikke og bestemme meg. Tror det blir stiligst med fliser, men er redd for at det blir for hardt. På soverommene blir det laminat. Og på bad og do blir det sefølgelig fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 15. april 2005 #26 Del Skrevet 15. april 2005 * Kjøkken? Parkett i kirsebær * Gang? Beige fliser * Kontor? Tregulv * Bad? Fliser i eggeskall * Stue? Skipsgulv * Soverom og gjesterom? Tregulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. april 2005 #27 Del Skrevet 15. april 2005 Eikeparkett på alle gulv bortsett fra på badet. Der er det mørke grå fliser. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 15. april 2005 #28 Del Skrevet 15. april 2005 * Kjøkken? - Merbauparkett * Gang? - Fliser * Kontor? -Merbauparkett * Bad? -Fliser * Stue? - Merbauparkett * Soverom/barnerom? - Furugulv som er lakkert med hvit gulvlakk (ser ut som panellakk, blir sånn hvitkalket. Veldig fint, litt sånn shabby/country chic ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. april 2005 #29 Del Skrevet 15. april 2005 Hva slags gulv har du/dere på: * Kjøkken + stue? Parkett * Gang? Belegg * Kontor? Belegg * Bad? Belegg * Soverom/barnerom? Belegg Lei belegg ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 15. april 2005 #30 Del Skrevet 15. april 2005 Kjøkken: belegg stuer: eikeparkett soverom: eikeparkett gang: skiferfliser bad:fliser Peisestue: tregulv, men skal legge veggteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. april 2005 #31 Del Skrevet 15. april 2005 Er det virkelig praktisk med fliser på kjøkkenet? Jeg vet med sikkerhet at jeg hadde vært mange tallerkner og glass fattigere om jeg hadde hatt det. Glass og tallerkener knuser på parkett også. Og fleser er lettere å holde rent og holder seg bedre enn parkett på et kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 16. april 2005 #32 Del Skrevet 16. april 2005 Vi har vinyl på gulvene våre, men det ser ut som parkett. Alle som kommer på besøk blir lurt, og tror at det er ekte parkett for den er så bra laget. :-) På badet har vi fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #33 Del Skrevet 17. april 2005 Kjøkken: Fliser Stue nede : lys eik parkett Stue oppe: lys eik parkett Entre/gang: fliser Soverom nede Laminat Soverom oppe:lys eik parkett bad/vaskerom Fliser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #34 Del Skrevet 17. april 2005 Gang, stue, kjøkken og to soverom har eikeparkett.Gangen i underetasjen har fliser. To soverom har vinylfliser. Et soverom (som egentlig er en kjellerstue) har furugulv. Et bad har hvite fliser. Et bad har vinylbelegg. Vaskerommet har malt betonggulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #35 Del Skrevet 17. april 2005 Det var meg som var siste gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå