Thomasine Skrevet 22. mars 2005 #1 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva slags gulv har du/dere på: * Kjøkken? * Gang? * Kontor? * Bad? * Stue? * Soverom/barnerom? Er så inderlig lei parkett, men savner egentlig noen anderledes og kanskje litt morsomme alternativ?! :-) Finnes det sider jeg kan gå inn på for å se ulike alternativ av gulv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #2 Del Skrevet 22. mars 2005 * Kjøkken? Laminatfliser, lyse. * Gang? Laminatfliser som på kjøkkenet. * Kontor? Gulvbelegg. * Bad? Fliser. * Stue? Eikeparkett. * Soverom/barnerom? Malt tregulv. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 22. mars 2005 #3 Del Skrevet 22. mars 2005 Har laminat på alle rom (bortsett fra badet!) og er også fryktelig lei det! Særlig den på stua som er ganske mørk. Lyst på vegg-til-vegg teppe på stua, jeg! Bor i en ganske kald 1. etasje også, så det vil hjelpe på temperaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. mars 2005 #4 Del Skrevet 22. mars 2005 Vi har bøkelaminat i alle rom unntatt badet, der har vi terracottafliser. Er veldig fornøyd med alle gulvene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 23. mars 2005 #5 Del Skrevet 23. mars 2005 Har eikeparkett på alle rom bortsett fra bad og vaskerom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. mars 2005 #6 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) *********** Endret 21. februar 2009 av sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 23. mars 2005 #7 Del Skrevet 23. mars 2005 Vi har eikeparkett i alle rom bortsett fra badet. Der er det vinylbelegg. Den dagen vi skal legge gulv selv et eller annet sted vil vi nok velge noe litt mer spennende enn vanlig langsgående parkett. Det er så kjedelig Ville heller ikke hatt belegg på badet om vi kunne velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. mars 2005 #8 Del Skrevet 23. mars 2005 * Kjøkken? Oljet eikeparkett. * Gang? Oljet eikeparkett. * Kontor? Mørk laminat. * Bad? Terracottafargede fliser. * Stue? Oljet eikeparkett. * Soverom/barnerom? Mørk laminat. Vi skule egentlig å fliser i gangen og på kjøkkenet, men pga tidspress under bygging av huset rakk vi det ikke. Men når gulvet skal skiftes så blir det fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. april 2005 #9 Del Skrevet 13. april 2005 Hva slags gulv har du/dere på: * Kjøkken? Mørkegrå fliser * Gang? Mørkegrå fliser * Kontor? Har ikke kontor * Bad? Hvite fliser * Stue? Parkett * Soverom/barnerom? Parkett Vi bare leier, så for oss er det uaktuelt å skifte ut noe som helst uansett. Men jeg er veldig enig i det å være lei parkett. Dessuten synes jeg ikke parkett er så bra som så mange skal ha det til. Iallfall har det ikke vært det de stedene jeg har bodd, men det kan være at de som har bodd før meg har feilbehandlet gulvene da, det vet jeg ingenting om. Men jeg synes parketten blir stygg fort. Så jeg foretrekker faktisk laminat sånn sett. Er veldig fornøyd med fliser i gangen, da, for det er faktisk utrolig lettvint å rengjøre. Særlig med tanke på mange som går inn og ut så blir det fort møkkete i gangen. Derfor er fliser så greit å dra over, og det blir rent med en gang. :-) Har dessverre ikke noen tips til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #10 Del Skrevet 13. april 2005 Kjøkken: korkfliser (i korkfarge WC: grå fliser Gang: gulvbelegg Kontor: Et skikkelig stygt gulvbelegg med "tremønster" Stue: Lakkert, lys parkett Soverom: Slipt tregulv, ubehandlet parkett, eikelaminat, malt tregulv Kjellerstue: Heldekkende teppe Skal legge laminat i gang, kjøkken og kontor. Tror det er bedre en parkett i disse rommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. april 2005 #11 Del Skrevet 13. april 2005 Laminat overalt untatt bad, der er det stygge rosa fliser. Hvis jeg skulle gjort alt på nytt ville jeg lagt fliser på kjøkkenet og i gangen, men gjort er gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #12 Del Skrevet 13. april 2005 Vi har brede, heltre furugulv overalt unntatt i gangen og på badet, der har vi fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 13. april 2005 #13 Del Skrevet 13. april 2005 * Kjøkken; laminat - aldri mer! * Gang; gulvbelegg - drømmer om flis/skifer * Kontor; Gulvbelegg * Bad; Fliser * Stue; Eikeparkett * Soverom/barnerom; Belegg med litt tekstur som ligner skipsgulv. Lekkert. Og laminat på et rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 13. april 2005 #14 Del Skrevet 13. april 2005 Vi har eikelaminat på alle rom unntatt badet der det er fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. april 2005 #15 Del Skrevet 14. april 2005 Stue, kjøkken og soverom: originalt gammelt tregulv som er slipt og lakket Gang: Store grå steinfliser Do: små mosaikkfliser Bad: våtromsbelegg Alt var sånn når jeg kjøpte leiligheten, og på sikt har jeg lyst å slipe gulvene på nytt og male dem. Gangen er jeg fornøyd med, og når det kommer til bad/toalett, så venter jeg til det kommer badreomsrehabilitering i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #16 Del Skrevet 14. april 2005 * Kjøkken? ubehandlet tregulv * Gang? laminat, malte tregulv * Kontor? malt tregulv * Bad? parkett (eller liknende tregulv !) * Stue? en med laminat, en med vegg til veggteppe * Soverom/barnerom? malt tregulv Tregulv på badet funker faktisk bra fordi vi har dusjkabinett med veldig bra avtrekk. Litt pes å gjøre reint, dog. Vegg til vegg-teppet er et relikt og skal ideelt sett fjernes etter hvert. Litt upraktisk med ubehandlet tre på kjøkkenet - flekker setter seg lett og det blir en del skubbing. Men pent er det:) Er veldig fornøyd med de malte tregulvene. Vi bor i gammelt hus med grove planker - sjarmerende og behagelig å gå på. (vi leier og har ikke bestemt gulvene selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. april 2005 #17 Del Skrevet 14. april 2005 * Kjøkken? Laminat - kirsebær * Gang? Vindfang med grå fliser, 1 gang med gulvbelegg som ser ut som laminat og 1 gang med laminat - kirsebær (skal bytte ut gulvbelegget snart) * Kontor? Gulvbelegg. * Bad? Gulvbelegg * Stue? Laminat - kirsebær * Soverom/barnerom? Laminat - kirsebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #18 Del Skrevet 14. april 2005 Kjøkken: Terracotta farget flis (upraktisk, alt syns) Bad: Lys grå flis (like upraktisk, alt syns her også) Stue: Eikeparkett (ingenting syns her) Soverom: Gyldenbrunt laminatgulv (ingenting syns her) Kontor: Lyst linoliumsbelegg (hverken pent el praktisk) Barnerom: Kirsebær laminat Gang: Terracotta farget flis (skal byttes til høsten!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 14. april 2005 #19 Del Skrevet 14. april 2005 Vi har: Kjøkken: Fliser Bad: Fliser Soverom: Laminat Stue: Parkett Gang: Innerste gang er det parkett, som i stua. Ytterste gang er det linoliumsbelgg, men skal legge fliser. Er ikke fornøyd med laminaten på soverommene, har lydt til å bytte til parkett. Kommer nok til å gjøre det etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 14. april 2005 #20 Del Skrevet 14. april 2005 Tregulv i alle rom, fliser på bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå