AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Noen som vet hvilke som skal gå i år? Hadde et lite håp om skomaker Andersen. Den desidert beste som har gått på TV og som neppe kan matches igjen. Anonymkode: 27751...2ce
applestories Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 NRK skal vise Julekongen. De har uttalt at Jul i Skomakergata ikke skal vises igjen, men man vet jo aldri.
Rullestolbruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Man får Jul i Skomakergaten på dvd. På tv skal den aldri mer komme sier statskanalen. Synes også Skomakergaten var koselig, men nå er jo den ikke politisk korrekt lengre, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Jul i Skomakergata vises ikke igjen sier nrk. Eneste den er morsom for er de voksne, de fleste av dagens barn syns den er drit kjedelig. Tidene forandrer seg. Anonymkode: a8815...3aa
Ariana807 Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Et tips er å gjøre som jeg gjør, kjøp den på dvd og sett på en episode hver dag Har mange gode julekalendere her hjemme, blant annet Amalies Jul en av mine favoritter som barn Men blir kanskje gjensyn med Snøfall i år (den var virkelig fantastisk!)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Kan aldri tenke meg at Jul i Skomakergata noen gang kommer tilbake på TV. Veldig synd, men jeg kjøpte DVD for noen år tilbake, så det ser jeg hvert år. Barna mine på 10 og 9 er ikke like begeistret. 🙈 Anonymkode: 463a8...404
Salvie Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 7 minutter siden, Ariana807 skrev: Et tips er å gjøre som jeg gjør, kjøp den på dvd og sett på en episode hver dag Har mange gode julekalendere her hjemme, blant annet Amalies Jul en av mine favoritter som barn Men blir kanskje gjensyn med Snøfall i år (den var virkelig fantastisk!) Har flere vi også. I år blir det nok blåfjell som nylig er kjøpt inn, i tillegg til den som vises på TV.😊
Ullvott Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Jul i Skomakergata er helt utdatert, og det har den vært i 15-20 år allerede.. Den var skikkelig koselig for omtrent 35 år siden, men funker ikke i det hele tatt i dag. Handler ikke om hva som er PK, men bl.a. at det går såååå saaaaaaakte der. Det skjer ingen verdens ting, og etter en ganske lang stund med ingenting er episoden over. Verden har utviklet seg, og det samme har måten man lager adventskalendere på TV på. Det må man bare innse. Jeg har sett noen episoder for å sjekke, og jeg synes den er drittkjedelig nå. Og jeg er blant de som faktisk husker serien fra den gikk på tv for første gang, og jeg elsket den da. Men altså: for ihuga nostalgikere kan jeg informere at den ligger på NRKs nett-tv, så den kan sees når som helst. Endret 25. oktober 2018 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er i slutten av tjueårene og har aldri likt jul i skomakergata. Gørr kjedelig ... broren min på snart førti likte den. Anonymkode: 6767e...855
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Håper bare at TV Norge viser nissene på låven/over skog og hei i år også. Anonymkode: 393b0...a06
Summ Skrevet 25. oktober 2018 #11 Skrevet 25. oktober 2018 Savner vazelina, olsenbanden jr, og sesam stasjon! Sistnevnte kjøpte jeg på DVD for noen år siden, såå koselig å se igjen!
OPIgirl Skrevet 25. oktober 2018 #12 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jul i Skomakergata vises ikke igjen sier nrk. Eneste den er morsom for er de voksne, de fleste av dagens barn syns den er drit kjedelig. Tidene forandrer seg. Anonymkode: a8815...3aa Jeg er voksen. Godt voksen også ☺️ og jeg synes Jul i Skomakergata er drit kjedelig. Jeg synes Snøfall er veldig bra. Har den på DVD 📀 Endret 25. oktober 2018 av OPIgirl
Gjest Kariannne Skrevet 25. oktober 2018 #13 Skrevet 25. oktober 2018 Amalies Jul, Jul i Skomakergata er nostalgi! Savner de. Julekongen har jeg ikke sett, så vell sånn 5 min sist den ble sendt, men nå er vel ikke jeg på 28 år målgruppen heller. Av de andre liker jeg Olsenbanden, Jul med Fleksnes, The Julekalender. Jul er minner og det som gir meg julefølelse.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #14 Skrevet 25. oktober 2018 For meg som er godt voksen er Jul i Skomakergata nostalgi. Blir helt salig når jeg hører introen. Men det handler jo om en god barndomsjul, ikke at den er så veldig bra. Amalies jul har jeg aldri fått helt tak på, var nok over den riktige alderen da. Så Julekongen første gangen den kom ut, med barna mine. Den traff. Men etter den så har ikke julekalendere vært interessant for dem. Likte Jul med Fleksnes, The Julekalender og den som gikk på tvnorge i fjor som jeg ikke husker akkurat nå hva heter. Anonymkode: a88bb...48b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #15 Skrevet 25. oktober 2018 2 timer siden, Ullvott skrev: Jul i Skomakergata er helt utdatert, og det har den vært i 15-20 år allerede.. Den var skikkelig koselig for omtrent 35 år siden, men funker ikke i det hele tatt i dag. Handler ikke om hva som er PK, men bl.a. at det går såååå saaaaaaakte der. Det skjer ingen verdens ting, og etter en ganske lang stund med ingenting er episoden over. Verden har utviklet seg, og det samme har måten man lager adventskalendere på TV på. Det må man bare innse. Jeg har sett noen episoder for å sjekke, og jeg synes den er drittkjedelig nå. Og jeg er blant de som faktisk husker serien fra den gikk på tv for første gang, og jeg elsket den da. Men altså: for ihuga nostalgikere kan jeg informere at den ligger på NRKs nett-tv, så den kan sees når som helst. Den var koselig når jeg var barn på slutten av 90 tallet Anonymkode: 2e040...2f2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg som er godt voksen er Jul i Skomakergata nostalgi. Blir helt salig når jeg hører introen. Men det handler jo om en god barndomsjul, ikke at den er så veldig bra. Amalies jul har jeg aldri fått helt tak på, var nok over den riktige alderen da. Så Julekongen første gangen den kom ut, med barna mine. Den traff. Men etter den så har ikke julekalendere vært interessant for dem. Likte Jul med Fleksnes, The Julekalender og den som gikk på tvnorge i fjor som jeg ikke husker akkurat nå hva heter. Anonymkode: a88bb...48b Du mener vel unge fleksnes? Anonymkode: 2e040...2f2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 Kanskje dagens barn har godt av å se litt sakte-TV med Skomakergata:) Anonymkode: d2bcc...c28
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 Hatet skomakergata, var gammeldags allerede da jeg var liten, er 35. Anonymkode: df9f4...e2b
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2018 #19 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvilke som skal gå i år? Hadde et lite håp om skomaker Andersen. Den desidert beste som har gått på TV og som neppe kan matches igjen. Anonymkode: 27751...2ce De selger den på dvd. Jeg har den iallefall på dvd. Jeg må nå ærlig innrømme at jeg syns snøfall var den beste som har gått. Den slo skomakergata. Men skomakergata er på 2 plass Endret 25. oktober 2018 av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #20 Skrevet 25. oktober 2018 Juuuuleefeeeergå!!! Anonymkode: 36e13...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå