AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg hadde en missed abortion med påfølgende utskrapning 31.august. Jeg har enda ikke fått mensen tilbake, og synes det begynner å ta lang tid... Jeg opplevde dessverre det samme i mars, og da tok det bare fire uker før mensen kom tilbake. Tror dere det er noen grunn til bekymring enda? Jeg har tatt opp til flere graviditetstester de siste par ukene, men alle har vært negative. Anonymkode: 6f81a...548
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Hadde utskraping samme uke som deg, men 27. August. Gikk 4 uker og 6 dager før jeg fikk mensen igjen. Tror man burde ta en tlf om det går mer enn 6 uker, og det er jo snart 2 mnd siden. Lykke til Anonymkode: 4838e...5a0
Synnoff Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde utskraping samme uke som deg, men 27. August. Gikk 4 uker og 6 dager før jeg fikk mensen igjen. Tror man burde ta en tlf om det går mer enn 6 uker, og det er jo snart 2 mnd siden. Lykke til Anonymkode: 4838e...5a0 Takk for svar!. Mener jeg også har hørt ca 6 uker, men ble usikker på om det var 6 eller 8. Ville du ringt sykehuset eller fastlegen? Hadde alvorlig med nattesvette i natt, håper egentlig det er forvarsel på at mensen er rett rundt hjørnet, selv om jeg ikke ser noen tegn til det ellers...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 10 timer siden, Synnoff skrev: Takk for svar!. Mener jeg også har hørt ca 6 uker, men ble usikker på om det var 6 eller 8. Ville du ringt sykehuset eller fastlegen? Hadde alvorlig med nattesvette i natt, håper egentlig det er forvarsel på at mensen er rett rundt hjørnet, selv om jeg ikke ser noen tegn til det ellers... Jeg ville kontaktet sykehuset du var på, de tar deg sikkert inn til en UL for å se at alt er fjernet. Ville ringt nå i dag og sagt at du i natt også hadde nattesvette Går sikkert fint, men det ville jeg gjort. Klem Anonymkode: 4838e...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå