Gå til innhold

Får du lov av din mann å bruke sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får lov til å bruke dildo men ikke vibrator da han vil ikke at jeg skal synes det er bedre enn ekte pikk.

Anonymkode: 2d841...e38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er han bra usikker på seg selv og sine egne sengeferdigheter ihvertfall! Hadde aldri godtatt å ikke få lov til det, er ikke hans sak. 

Anonymkode: bbf98...908

• Liker 22
Skrevet

Han elsker å bruke det på meg å se meg nyte max :)

Anonymkode: 56e9d...97b

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er han bra usikker på seg selv og sine egne sengeferdigheter ihvertfall! Hadde aldri godtatt å ikke få lov til det, er ikke hans sak. 

Hadde du godtatt om han brukte fleshlight?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du godtatt om han brukte fleshlight?

Ja?? Om han vil bruke fleshlight når han onanerer er jo ikke min sak. 

• Liker 9
Skrevet

«Får lov»? Det er da ikke han som bestemmer over mitt sexualliv. Jeg bruker både vibrator og andre ting uten at jeg noen sinne har spurt han om «lov». 

Anonymkode: 033e0...0d4

• Liker 25
Skrevet

Ja?? Om han vil bruke fleshlight når han onanerer er jo ikke min sak. 

Men føler du ikke at det blir en erstatning for din vagina? Hvordan hadde du reagert om han plutselig foretrakk fleshlighten over deg? 

Skrevet

Men føler du ikke at det blir en erstatning for din vagina? Hvordan hadde du reagert om han plutselig foretrakk fleshlighten over deg? 

Det ser jeg på som helt usannsynlig :)

• Liker 16
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får lov til å bruke dildo men ikke vibrator da han vil ikke at jeg skal synes det er bedre enn ekte pikk.

Får lov?? WTF?? Er jeg gjenfødt i 1818 eller er vi i 2018 fremdeles? Det har vel gubben ingenting med...

Anonymkode: a8443...061

• Liker 16
Skrevet

Du har aldri ramlet meg inn å spørre mannen om det gitt... 

• Liker 8
Skrevet

Jeg får kun lov til å bruke dildoer og plugger analt. Det andre er forbeholdt han sier han....så da er det bare mest ubehagelig uansett.

Anonymkode: f1e8a...7b4

Skrevet

Tanken om å spørre han om "lov" til å bruke sexleketøy har aldri slått meg gitt. Bruker det jeg ønsker av leketøy, enten alene eller sammen med han. Dette går selvsagt begge veier.

• Liker 4
Skrevet

Ja det får jeg. Fordi det gleder ham, at jeg har et godt og aktivt eget sexliv. 

Men om din er så usikker, hvorfor si ja til dildo, som er mest lik penis, og nei til vibrator? 

• Liker 2
Skrevet

Får lov?? Trodde jeg eide mitt eget seksualliv. 

Anonymkode: fbded...300

• Liker 4
Skrevet

Ja. Jo større jeg bruker jo bedre liker ham d😊

Anonymkode: e9148...899

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde begynt å le om mannen sa at jeg ikke fikk lov til å bruke sexleketøy. Man kan ikke bestemme over andres kropp og sexualitet. 

Herregud...

Anonymkode: dd5cd...16d

• Liker 3
Skrevet

Motsatt her, får lov til (klitoris)vibrator, men ikke dildo, fordi han er redd jeg skal "klare det bedre selv" :P
Sånn forhold er, man gir og tar :) 

Anonymkode: 8f330...8cf

Skrevet

Tuller dere? Får dere kun lov til å stimulere dere selv på måten han har bestemt? Med mindre det er en del av en lek, er det helt sykt. Jeg bruker det jeg vil, mannen tenner bare av tanken på at jeg koser meg.

Anonymkode: 33ed8...a04

• Liker 10
Gjest Warrior
Skrevet

Får lov? Klarer dere ikke bestemme over dere selv?

Skrevet

Kan finne på å si at jeg er kåt men om samboer ikke er det så sier jeg bare at jeg går inn å onanerer litt selv. Vi er begge kvinner.

Et veldig åpent forhold når det gjelder det seksuelle. Hun kan godt finne på å bruke vibratoren når hun legger seg for å sove etter jeg har sovnet. Har overhode ingen problem med det.😁 Onani er en ganske så normal ting. Her bruker vi det vi har lyst til.

Anonymkode: bedcc...d75

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...