Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Er det noen her som har tenkt til å høre på årets påskekrim på NRK Radio? Begynner i kveld kl 23.03 - og jeg lurer på om jeg skal høre på - syns det er litt moro med radioteater jeg - det hører påsken til, og på hytta har vi ikke tv, så da blir det ekstra stas med radio-krim! K
Gjest Revenka Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Jeg ELSKER det jeg også, men er usikker på om jeg kommer til å høre på. Så lenge det ikke kræsjer med mine påskekrimmer på tven så
Gjest Madeline Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Pleide å høre på det for mange år siden. Kanskje jeg skal prøve å høre på i kveld. Takk for tipset. Er behagelig og trygt å ligge under dyna og høre på krim!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Garantert. Radio er best. Dessuten er påskekrimen på tv kanalene ganske dårlige i år, tror jeg. Bortsett fra Foyle da.
Gjest LoisLane Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Hørte på i går, det lovet jo ganske bra. Litt mange personer/ stemmer, men... Det hjelper jo å ha lest boka, da...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 NRK P2 er supert! Får alltid med meg påskekrimmen, jazzbasillen, oase, Hallo i uken, Studio Sokrates og mange av de andre fortreffelige programmene. I love that channel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå