AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Må bare lufte dette her. Ønsker kjæreste og denne mannen har ikke lagt skjul på at han ikke er interssert i dette. Egentlig funnet ut at jeg skal holde meg unna han, men han dukker opp i hodet hele tiden og har lyst å skrive til han. What to do? Anonymkode: 83c91...b25
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Du får gå på trening eller noe da så kanskje du får fokusert på noe annet. Anonymkode: 3eda4...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Sletter nr hans og blokker på sosiale medier så du ikke risikerer å søke han opp og skrive til han. Distraher tankene med noe annet. En gang jeg savnet noen kom jeg meg gjennom det ved å spille mobilspill jeg måtte konse på hver gang jeg tenkte på han. I mitt tilfelle var det Draw It , og der kan man også chatte uskyldig med motspillerne så man får noen smil og litt oppmekrsomhet også og mister behovet for å kontakte den man prøver å glemme Anonymkode: 78911...a95 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Ja det er helt opp til deg. Du kan velge å gå videre med dette men da må du også være obs på at du kan bli følelsesmessig såret. Selv synes jeg ikke det ser ut som du kan få så mye ut av dette hvis forventingene dine er noe annet enn seks. Anonymkode: 999b8...e36 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Du kan ha sex med han hvis du vil. Så lenge fu vet hva han er ute etter sånhar du jo ikke forhåpninger om noe mer. Jeg gjør det op den måten Anonymkode: b3b87...672
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Hvorfor dukker han opp i tankene hele tiden? Er det seksuelle tanker eller romantiske tanker? Hvis det bare er sex så ser jeg ikke noe problem med å treffe han og se hva som skjer. Anonymkode: 2534f...53d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Du må bare være sterk en periode og distrahere deg selv med annet, så vil de tankene gradvis svinne hen og bli sjeldnere og svakere. Beste distraksjonen er å rette følelsene dine mot noen andre, altså rebounde, gå på noen tinder dates eller få øynene opp for en annen du vet om og begynne å leke litt med tanken om han heller. Og skriv ned eller tenk på alt som er feil med han du er hekta på nå. Jeg har også en sånn, hvor jeg vet det bare er sex og egentlig er det greit, men jeg merker at jo mer jeg er med han jo mer følelser får jeg (er en del av meg som ønsker mer, selv om hjernen egentlig ikke gjør det), så jeg skaper litt distanse bare når det blir sånn, og dater kanskje andre. Jeg har også et pågående uskyldig crush på en kollega, så jeg fokuserer over på han når jeg kjenner jeg faller for dypt ned i en annen. Anonymkode: de95f...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå