AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Når dere ser at de handler mye på butikken, eller hvis de har kjøpt ny bil eller hus? Svar helt ærlig. Anonymkode: bcf91...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Bare sjalu hvis de flytter hit helt frivillig, og egentlig er fra et skikkelig varmt og deilig land, sånn at de kan reise masse på ferie der. I stedet for sånne pliktbesøk til Nord-Norge som jeg driver med 😂 Anonymkode: 95d80...173 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Når dere ser at de handler mye på butikken, eller hvis de har kjøpt ny bil eller hus? Svar helt ærlig. Anonymkode: bcf91...5cc Sjønner ingen ting jeg 🤔 Anonymkode: 8d1f1...a74 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere ser at de handler mye på butikken, eller hvis de har kjøpt ny bil eller hus? Svar helt ærlig. Anonymkode: bcf91...5cc Hæh? Hva var det du sa? Anonymkode: 558da...ac7 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere ser at de handler mye på butikken, eller hvis de har kjøpt ny bil eller hus? Svar helt ærlig. Anonymkode: bcf91...5cc Ikke noe særlig. Kanskje litt på svenskene som bor i nærheten, siden de lurer seg til å kjøre billigere biler enn hva jeg kan her i Norge.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er sjalu på noen av afrikanske kvinner fordi de er så utrolig vakre. F.eks hun der modellen som er gift med den komikeren.. Hun som hadde en liten rolle i Melk. Herregud for et nydelig ansikt. Ellers misunner jeg ikke å bli forhåndsdømt, sett skeptisk på, bli kalt stygge ting eller være en daglig diskusjon på landets foraer. Ønsker alle utlendinger det beste og å en dag bare bli overøst med peace and love. Ønsker det samme til alle som ble født i landet også😘 Anonymkode: 14fe4...798
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #12 Skrevet 25. oktober 2018 Ja jeg misunner deres tiltrekningskraft på norske damer. De får så mye damer at de vet knapt hvor de skal gjøre av alle sammen, mens jeg bare får smuler. Anonymkode: 9d1ff...1f1
Raven.Writingdesk Skrevet 25. oktober 2018 #13 Skrevet 25. oktober 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere ser at de handler mye på butikken, eller hvis de har kjøpt ny bil eller hus? Svar helt ærlig. Anonymkode: bcf91...5cc Jeg tenker at man er relativt uvitende om man av uante årsaker skulle bli sjalu fordi noen handler på butkken eller har kjøpt ny bil/hus utelukkende fordi vedkommende ikke var av etnisk norsk opphav. 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #14 Skrevet 25. oktober 2018 Er jeg misunnelig hvis naboen kjøper helt ny bil? Tja, jeg tenker jo gjerne at den bilen var fin, og sånn skulle gjerne jeg også hatt. Men jeg gidder ikke betale så mye for en bil. Er vel egentlig irrelevant hvilken etnisitet folk har? Nei, jeg blir ikke spesielt misunnelig om andre har mer penger enn meg, eller de velger å bruke penger på nytt hus eller ny bil. Hva andre handler på butikken tenker jeg sjelden over. Jeg pleier å være opptatt med å tenke på om jeg har handlet det jeg trenger selv. Anonymkode: 26a8c...391 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #15 Skrevet 25. oktober 2018 Blir ikke misunnelig, verken på nordmenn eller på andre utlendinger. Forresten: «Sjalusi, i medisin brukt i betydningen en sammensatt følelse av sinne, indre uro og fortvilelse knyttet til en subjektiv opplevelse av krenkelse ved at en annen person enn man selv blir gjenstand for oppmerksomhet, interesse og eventuell beundring og oppvarting.» https://snl.no/sjalusi Anonymkode: cb1c3...679 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke misunnelig, verken på nordmenn eller på andre utlendinger. Forresten: «Sjalusi, i medisin brukt i betydningen en sammensatt følelse av sinne, indre uro og fortvilelse knyttet til en subjektiv opplevelse av krenkelse ved at en annen person enn man selv blir gjenstand for oppmerksomhet, interesse og eventuell beundring og oppvarting.» https://snl.no/sjalusi Anonymkode: cb1c3...679 Word!! Til det siste avsnittet ditt. 👏🏼👏🏼 Anonymkode: fe37a...0e5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 SJALU? nei. Men det hadde vært ekstremt deilig å få 40.000 i mnd på å ikke jobbe 😛 Fått flyttet inn i helt ny leilighet, eller sluppet å betale skatt . er vel en grunn til at man ser flest utlendinger med strøken bil ? Anonymkode: c6c14...0c9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: SJALU? nei. Men det hadde vært ekstremt deilig å få 40.000 i mnd på å ikke jobbe 😛 Fått flyttet inn i helt ny leilighet, eller sluppet å betale skatt . er vel en grunn til at man ser flest utlendinger med strøken bil ? Anonymkode: c6c14...0c9 Ja. Føler ikke sjalusi men syns det er utrolig urettferdig. Anonymkode: 61c6b...dff
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #19 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg har utenlandsk utseende men er født og oppvokst i Norge. Har tatt høyere utdanning, har bra jobb og tjener bra. Har en fin bolig, kjører el-bil og kjøper klær. Ingenting sponset av nav. Jeg jobber for det. De som ikke kjenner meg tror vel at nav betaler for dette. Anonymkode: f3cf7...4f5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #20 Skrevet 25. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: SJALU? nei. Men det hadde vært ekstremt deilig å få 40.000 i mnd på å ikke jobbe 😛 Fått flyttet inn i helt ny leilighet, eller sluppet å betale skatt . er vel en grunn til at man ser flest utlendinger med strøken bil ? Anonymkode: c6c14...0c9 Hvis du ser en utlending med fin bil, hvordan kan du vite at vedkommende ikke har jobbet for å kunne anskaffe den? Anonymkode: cb1c3...679 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå