Gå til innhold

md formulations facial lotion

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Dere som bruker md facial lotion, bruker dere det hver dag, eller blir det litt for hardt for huden?

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynn forsiktig ,det kommer nok til å prikke i begynnelsen ,men det er IKKE farlig.

Nå bruker jeg det gjerne både morgen og kveld,og får bare finer og finere hud...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg begynte rett på morgen og kveld, prikket litt i huden den første gangen ellers har jeg ikke kjent noe. Har brukt den i snart to mnd og synes egentlig ikke at huden min er blitt noe bedre, har fortsatt sorte prikker og kviser...

Skrevet

Har brukt den i to uker nå, men bruker kremen i stedet for lotion. Holder meg stort sett til natten, men har begynt å bruke den om dagen innimellom. Huden min har blitt utrolig mye klarere og finere - jeg er såå positivt overrasket! :hoppe: Absolutt verdt det ekstra styret...

Gjest Gjesta
Skrevet

Da jeg begynte, fikk jeg beskjed om å starte gradvis. Først annenhver natt i to uker, deretter to uker med hver natt, og etterhvert også om dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til du gjest som ikke har merker noen forbedring,er du også flink å rense /peele huden?

Det må også til vet du...

Skrevet

Har forresten ikke merket noen prikking eller sviing - nema problema!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker den hver morgen og kveld, og har gjort det hele tiden. Ser ut som huden min takler det fint også. Den er blitt mye bedre, men er fortsatt ikke "perfekt",..så jeg har bestilt den lotionen som er enda sterkere.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Til du gjest som ikke har merker noen forbedring,er du også flink å rense /peele huden?

Det må også til vet du...

Du skal IKKE peele huden like ofte som før når du bruker produkter med glykolsyre; endel av effekten med disse produktene, kommer nettopp av det at de har innebygget peelingeffekt. Ekstra peeling kan derfor irritere huden unødig.

Rens er viktig for alle hudtyper :)

Skrevet

Jeg brukte facial lotion i seks måneder uten at jeg syntes det hjalp nevneverdig på alle de dyptsittende sorte prikkene jeg var plaget med.

Gjør et siste forsøk nå, men med antiagingkremen med 20 pst syre. tror kanskje det hjelper litt bedre.

Har ellers fått litt "glattere" hud, men nå er jo ikke alderdomstegn og rynker noe stort problem for meg ennå da...

Jeg syntes både facial lotion og den jeg bruker nå prikket litt de første to gangene jeg smurte det på, men ikke etterhvert...

Noen andre med erfaring fra krigen mot svarte prikker?

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Jeg bruker den hver morgen og kveld' date=' og har gjort det hele tiden. Ser ut som huden min takler det fint også. Den er blitt mye bedre, men er fortsatt ikke "perfekt",..så jeg har bestilt den lotionen som er enda sterkere.. :)[/quote']

Hvilken er det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan det være MD forte hun mener?

De har jo facial-lotion 1 .med 15 prosent,2 med 20 prosent,og 3 med 30 prosent glykolsyre.

Men du må starte med 1.

Skrevet

Hjelper dette mot moderate acne arr også?

Skrevet

Glycare lotion er litt sterkere enn facial lotion. Mener glycare lotion inneholder 14% glykolsyre og fcial lotion inneholder 12%.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvilken er det?

Glycare lotion er litt sterkere enn facial lotion. Mener glycare lotion inneholder 14% glykolsyre og fcial lotion inneholder 12%.

:Nikke:

Det er den jeg har bestilt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...