Leneol Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/voldstiltalt-toppblogger-grat-i-retten-da-hun-forklarte-seg/3423551262.html Oi, her var det store forskjeller i forklaringene. De fleste toppbloggere har jo langt mer enn 70k følgere på Insta, så det er ikke en av de mest kjente, men du kan jo kjapt ta en insta søk og så ser du jo en kandidat fort. 1
Drakan Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 … Jeg føler at bloggeren har opptred feil her. Mange av bloggere har en virkelighets distanse og mener alle er ute etter dem. Krokodille tårer tenker jeg for å få en mildere straff. Håper fyren får oppreisning. 😕 2
Drizzt Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Mon tro om hun kommer til å gråte seg ut av rettmessig straff?
NancyDrew Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Har jeg lest et blogginnlegg der vedkommende har skrevet om denne episoden? Fikk flashback til noe her. Las nå at xx har sagt at hun ikke har blogget om det, men det føltes likevel så kjent. Kanskje jeg bare har lest om episoden i media tidligere. Endret 25. oktober 2018 av NancyDrew 3
Leneol Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2018 Sitat I sin avsluttende prosedyre var politiadvokat Sand Dørstad klar på at kvinnen i 20-årene skulle ha ubetinget fengselsstraff i seks måneder. 6 mnd i fengsel. Oi blir spennende å se hva hun får. Trodde egentlig dette bare ville bli bot. Men her ryker hun jo inn. Blir ikke så lett å skjule dette på bloggen. 1
Leneol Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2018 Nå har det jo kommet noen vitneforklaringer, virker som denne fyren bare så vidt fikk komme på festen fordi han var kjent for å lage bråk/provosere. Han gikk altså rett bort til denne bloggeren og begynte å slenge ut skjellsord. Det er ganske drøyt, men man kan jo ikke kaste glass på han uansett, kunne truffet øye f.eks. Når det er sagt så tror jeg en normal person som hadde oppført seg såpass dust, ikke hadde anmeldt forholdet. Denne fyren spiller jo i tillegg det offeret ved at ha ikke tør gå ut osv. Dette er jo en fyr som har vært i masse bråk tidligere. Så han ønsker jo bare å lage problemer for henne, virker som han nyter problemene han skaper. 2
Leneol Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2018 Tenker vel at Bloggkarieren til denne damen er over hvis hun må inn noen måneder. Hun tjener allerede såpass lite(400k), at det er ingen som gidder å lese om "studenttilværelsen" hennes når hun kommer ut igjen. Det som gjør toppbloggerene attraktive å lese om er jo livet de lever med pengene de tjener.
Olava Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Olava, mod. 1
Drizzt Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 20 timer siden, NancyDrew skrev: Har jeg lest et blogginnlegg der vedkommende har skrevet om denne episoden? Fikk flashback til noe her. Las nå at xx har sagt at hun ikke har blogget om det, men det føltes likevel så kjent. Kanskje jeg bare har lest om episoden i media tidligere. Jeg mener også å ha lest en artikkel med navn om dette, men finner den ikke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå