Gå til innhold

Hvem kan du snakke om sex med?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Og da mener jeg ikke sånn tullefyllepreik, men _alt_.

Før var jeg flau av meg selv og det jeg hadde å melde på dette området. Nå er jeg ikke det lenger, men jeg holder igjen likevel. Noen ganger kan jeg kjenne at nå ville det vært naturlig å si noe om sexlivet mitt i en samtale, men det kommer ei slags sperre som jeg ikke er sikker på om jeg liker er der.

Dessuten er det vel ikke høflig å bringe opp for intime tema ovenfor alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

har et par venninner jeg kan si alt til! har endel små hemmeligheter der, høhø...

Ellers har jeg et veldig godt forhold til mamma, og vi deler egentlig det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om sex med hvem som helst jeg, om samtalen tar den dreiningen. :ler:

lite hemninger sånn sett.... men når jeg faktisk har ett sexliv MED en spesiell, så deler jeg ikke detaljer med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg er nok ganske åpen om sex, tror jeg kan snakke med hvem jeg vil om det, hvis jeg har lyst. Men ikke forledrene mine da. Jeg blir helt rar om mora mi nevner sex mellom hun og faren min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt om sex med hvem som helst, men sparer de ssftigste detaljene til privaten... :sjarmor:

Et av mine favorittemner, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan snakke generelt med hvem som helst. Detaljer pleier jeg vel ikke fortelle noen, det hører forholdet vårt til, men jeg kan godt snakke dyperegående om sex med venninner o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har en tendens til å være veldig åpen med mange folk, noe ikke alle setter pris på men da holder jeg heller bare kjeft ;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Om sex generelt: med ganske mange, blant annet moren min. men spesifikke, konkrete ting, kan jeg nsakke med mannen min og ei venninne om. Hun vet alt,så og si.

Jeg tror noe av "hemmeligheten" ved et varig godt sexliv, er at man kan snakke sammen om sex. Hva som funker, hva som ikke gjør det, variasjoner i behov og lyst. Så som; Nå vil jeg tas hardt og rått/ nå vil jeg bare ha myk kosesex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happyending

Generelt: søsteren min

Detaljert: De fleste venninner samt kusinene min

Om det meste: Med typen

Om alt: Foreløpig ingen andre enn meg selv :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan snakke om sex med de fleste venner, men detaljert om MITT sexliv er ikke så ofte jeg sier noe om. F.eks kan en kompis si at han synes at håndjern er sååååå teit og at aaaaaaaldri ville ha brukt en pisk på noen. Da trekker jeg bare på skuldrene og sier at det er bra det finnes folk med forskjellige lyster eller noe, uten å nevne at JEG kunne godt tenke meg sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Spacegirl

Når det gjelder detaljert om mitt sexliv, kan jeg snakke med søsteren min og kjæresten min. Jeg er veldig fornøyd med at jeg og han kan snakke så åpent som det vi gjør. Det gjør jo at sexlivet blir bedre også, når vi ikke er redde for å si hva vi liker og ikke liker. Og hvis en av oss har en fantasi vi har lyst til å prøve ut, er ikke det noe problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...