AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg må «bryte» med familien. Med «bryte» mener jeg at vi blir å ses til bursdager og jul pga at dette er mannens ønsker. Han ønsker å bevare dette. Men det gjør jo så JÆVLIG vondt detta her.. og da når i tillegg må se de en 10-12 ganger i året til falskt prat og falske smil så gjør det til at jeg bare går å gruer meg til neste gang. Blir som en kjærlighetssorg som aldri går over fordi du må se exen en gang i måneden og aldri får closure.. HJELP.. kommer det til å være så vondt resten av livet? Anonymkode: fd2ab...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Skjønner ikke helt hva du mener? Er det du som VIL bryte eller krever mannen din at du kutter ut din egen familie? Anonymkode: 88a2a...37f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du mener? Er det du som VIL bryte eller krever mannen din at du kutter ut din egen familie? Anonymkode: 88a2a...37f Jeg VIL DESPERAT bryte ja. De er som gift for meg, men jeg tenker på det 24/7 fordi at jeg vet at jeg ikke kommer meg helt ut av det pga mannens ønsker om å bevare bursdager og jul.. og jeg blir GAL av å tenke på disse folka døgnet rundt og hvor mye vondt de gjør meg 😭😭😭 Anonymkode: fd2ab...0bf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg har måttet bryte med familie for å ta vare på meg selv, og mine. Jeg hadde ALDRI klart å møtt de i bursdager og til jul. Jeg er søvnløs i dagevis etter en case med dem og får vondt bare av å tenke på dem. Jeg har holdt avstand i 5 år. Har barn som aldri har møtt disse såkalte besteforeldrene. Jeg tror det er det beste for oss, selv om jeg skulle ønske det ikke var unødvendig å bryte. Anonymkode: d88db...a78 2
NancyDrew Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Er det din eller mannens familie det er snakk om?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har måttet bryte med familie for å ta vare på meg selv, og mine. Jeg hadde ALDRI klart å møtt de i bursdager og til jul. Jeg er søvnløs i dagevis etter en case med dem og får vondt bare av å tenke på dem. Jeg har holdt avstand i 5 år. Har barn som aldri har møtt disse såkalte besteforeldrene. Jeg tror det er det beste for oss, selv om jeg skulle ønske det ikke var unødvendig å bryte. Anonymkode: d88db...a78 Ikke bra at du heller har det sånn, men heldige deg som kunne bryte helt. Mannen er hardnakket på at han vil videreføre bursdager og jul. Jeg er som deg, gruer meg masse i forkant (det vil si hele tiden egentlig for det er ca 1 bursdag i måneden) og jeg har det helt jævlig etterpå og da vet jeg at det ikke er så lenge til neste gang så er en vond spiral. Men siden du får vondt bare av å tenke på dem 5 år etter brudd så regner jeg med at «nissen» alikevel ble med på lasset? Og du blir aldri helt fri? Ts Anonymkode: fd2ab...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 23 minutter siden, NancyDrew skrev: Er det din eller mannens familie det er snakk om? Begge sider, alle som en. Ts Anonymkode: fd2ab...0bf
NancyDrew Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge sider, alle som en. Ts Anonymkode: fd2ab...0bf Dere skal begge to kutte ut kontakt med begges familie?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Vi har måtte kutte både mannens og min familie. Har et barn. Ja, det blir ensomt og litt sårt på bursdager og helligdager, men i hverdagen har vi det veldig bra og prøver å gjøre det vi kan ut av de dagene vi er litt ensomme. Det blir lettere. Men jeg hadde ikke klart å se de noen få ganger her og der. Vi måtte bryte pga psykisk mishandling fra begge sider. Hva er grunnen til at du må bryte? Er det stor familie? Anonymkode: a19c6...226
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 46 minutter siden, NancyDrew skrev: Dere skal begge to kutte ut kontakt med begges familie? Ja jeg skal, i hverdagen, men hvis du leser hva jeg skriver så vil mannen fremdeles ha bursdager og jul så det vil si 10-12 ganger i året. Han bestemmer selv og jeg må møte han på midten og presse meg igjennom det. Ts Anonymkode: fd2ab...0bf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #11 Skrevet 25. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har måtte kutte både mannens og min familie. Har et barn. Ja, det blir ensomt og litt sårt på bursdager og helligdager, men i hverdagen har vi det veldig bra og prøver å gjøre det vi kan ut av de dagene vi er litt ensomme. Det blir lettere. Men jeg hadde ikke klart å se de noen få ganger her og der. Vi måtte bryte pga psykisk mishandling fra begge sider. Hva er grunnen til at du må bryte? Er det stor familie? Anonymkode: a19c6...226 Så bra at du greide å ta steget. Nei det er det at jeg må se de ca en gang i mnd som er helt for jævlig, hadde vært mye enklere forhåpentligvis å bryte fullstendig. Nei egentlig ikke en spesiell stor familie. Grunnen til brudd er mange.. drittslenging, intiativløshet, likegyldighet ovenfor oss osv. ts Anonymkode: fd2ab...0bf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #12 Skrevet 25. oktober 2018 Hvor lenge har dere vært sammen? Min samboer var veldig på det det første året og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ville kutte ut familien, men det andre år nå etter å sett hvordan de er støtter han meg fultr. Dråpen ble når pappa stjal 30-35 tusen avv. Anonymkode: 9869a...71a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #13 Skrevet 25. oktober 2018 Kanskje du burde å bryte med han siden han ikke respektere deg,. Men ts hvorfor vil du ikke svare på hvilken familie sin det er? Jeg går utifra at det er hans, og da forstår jeg hann veldig godt,. skal mye til å bryte med sin egen familie, Anonymkode: 9869a...71a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #14 Skrevet 25. oktober 2018 Sorry jeg ser det er begge. Hvor gammel er du ts? Min "svigerfamilie" er vanskelig å har giott beskjed til samboer at det blir begrensinger på hvor ofte og hvor lenge å se dem, spesielt når de kommer til vår lille leilighet,. Anonymkode: 9869a...71a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #15 Skrevet 25. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen? Min samboer var veldig på det det første året og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ville kutte ut familien, men det andre år nå etter å sett hvordan de er støtter han meg fultr. Dråpen ble når pappa stjal 30-35 tusen avv. Anonymkode: 9869a...71a Vi har vært sammen lenge. Snart 18 år, så har bitt tenna altfor lenge sammen og latt alle bare herje på. Ts Anonymkode: fd2ab...0bf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg har gjort det samme som deg ts. Bare hold ut en liten stund så skal du se hvor godt du får det. Det er vondt til å begynne med men jeg lover at du vil få det mye bedre enn noen gang fordi nå er du fri Anonymkode: 19106...8d3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg brøt med min, og det er det beste jeg har gjort. Sårt, selvfølgelig, men det reddet psyken min. Mannen syntes det var rart først, men han så hva det gjorde med meg - hver sms, hver telefon, hver e-post - jeg ble helt ødelagt. Om det er din familie har faktisk ikke mannen din noe han skal ha sagt. Jeg hadde ALDRI klart å ha "litt" kontakt med mine, de ville også at vi skulle møte overfladisk og ikke snakke om problemet. Uaktuelt for meg. Er det hans familie, så får han ha kontakt og ikke du. Det er faktisk ikke verdt det. Anonymkode: 52791...d64 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg brøt med min, og det er det beste jeg har gjort. Sårt, selvfølgelig, men det reddet psyken min. Mannen syntes det var rart først, men han så hva det gjorde med meg - hver sms, hver telefon, hver e-post - jeg ble helt ødelagt. Om det er din familie har faktisk ikke mannen din noe han skal ha sagt. Jeg hadde ALDRI klart å ha "litt" kontakt med mine, de ville også at vi skulle møte overfladisk og ikke snakke om problemet. Uaktuelt for meg. Er det hans familie, så får han ha kontakt og ikke du. Det er faktisk ikke verdt det. Anonymkode: 52791...d64 EWnig! Anonymkode: 9869a...71a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #19 Skrevet 25. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brøt med min, og det er det beste jeg har gjort. Sårt, selvfølgelig, men det reddet psyken min. Mannen syntes det var rart først, men han så hva det gjorde med meg - hver sms, hver telefon, hver e-post - jeg ble helt ødelagt. Om det er din familie har faktisk ikke mannen din noe han skal ha sagt. Jeg hadde ALDRI klart å ha "litt" kontakt med mine, de ville også at vi skulle møte overfladisk og ikke snakke om problemet. Uaktuelt for meg. Er det hans familie, så får han ha kontakt og ikke du. Det er faktisk ikke verdt det. Anonymkode: 52791...d64 Takk 🙂 så bra at det ordnet seg så bra for deg. Grattis 👏 nissen ble ikke med på lasset i det hele tatt? Ts Anonymkode: fd2ab...0bf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #20 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bra at du heller har det sånn, men heldige deg som kunne bryte helt. Mannen er hardnakket på at han vil videreføre bursdager og jul. Jeg er som deg, gruer meg masse i forkant (det vil si hele tiden egentlig for det er ca 1 bursdag i måneden) og jeg har det helt jævlig etterpå og da vet jeg at det ikke er så lenge til neste gang så er en vond spiral. Men siden du får vondt bare av å tenke på dem 5 år etter brudd så regner jeg med at «nissen» alikevel ble med på lasset? Og du blir aldri helt fri? Ts Anonymkode: fd2ab...0bf Hei, ja nissen bil nok alltid være litt med på lasset. For selv om det var et valg, så er det jo en sorg over noe vi ikke har. For eksempel når det var samling for besteforeldre i barnehagen😢 Eller når vi møter andre besteforeldre på tur med barnebarn når vi er i skogen❤ Jeg vet at hos oss ville det ikke blitt sånn uansett, men det ser så koselig ut... Anonymkode: d88db...a78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå