lantan Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Hei Noen som har opplevd spontan abort i uke 4? Jeg testet positivt for en uken siden men har nå hatt blødninger i et par dager. Dette føles ikke som en SA (jeg har hatt SA i uke 6 tidligere). Kan SA i uke 4 sammenlignes med SA i uke 6? Dette minner mer på den gangen jeg hadde ex.u. Da fikk jeg mens-lignende blødninger og hadde lite smerter. Hvis dette er graviditet utenfor livmoren, vises det på ultralyd så tidlig i svangerskapet? Jeg håper noen kan komme med gode råd Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg begynte å blø en uke etter forventet mens og positiv test. Blødde mer enn vanlig, men ingen smerter utover milde menssmerter. Anonymkode: a8d12...92f
lantan Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å blø en uke etter forventet mens og positiv test. Blødde mer enn vanlig, men ingen smerter utover milde menssmerter. Anonymkode: a8d12...92f Takk for svar. Da er det kanskje ikke uvanlig det jeg opplever nå. Så leit at du har også mistet Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 42 minutter siden, lantan skrev: Hei Noen som har opplevd spontan abort i uke 4? Jeg testet positivt for en uken siden men har nå hatt blødninger i et par dager. Dette føles ikke som en SA (jeg har hatt SA i uke 6 tidligere). Kan SA i uke 4 sammenlignes med SA i uke 6? Dette minner mer på den gangen jeg hadde ex.u. Da fikk jeg mens-lignende blødninger og hadde lite smerter. Hvis dette er graviditet utenfor livmoren, vises det på ultralyd så tidlig i svangerskapet? Jeg håper noen kan komme med gode råd Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette Mener du uke 4 som i 4 uker fra siste mens? Jeg mistet i uke 4/5, da var det som en langvarig, litt liten mens. Ingen særlige smerter. Ser egentlig ikke helt på det som en SA da, men en kjemisk graviditet. Anonymkode: 9f82d...e41
lantan Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du uke 4 som i 4 uker fra siste mens? Jeg mistet i uke 4/5, da var det som en langvarig, litt liten mens. Ingen særlige smerter. Ser egentlig ikke helt på det som en SA da, men en kjemisk graviditet. Anonymkode: 9f82d...e41 Hei Ja cirka 4 uker siden siste mens. I følge appen min så var jeg 4 uker og 4 dager når blødningen startet. Det kan hende det er mer riktig å kalle dette kjemisk graviditet, jeg har ikke peiling Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, lantan skrev: Hei Noen som har opplevd spontan abort i uke 4? Jeg testet positivt for en uken siden men har nå hatt blødninger i et par dager. Dette føles ikke som en SA (jeg har hatt SA i uke 6 tidligere). Kan SA i uke 4 sammenlignes med SA i uke 6? Dette minner mer på den gangen jeg hadde ex.u. Da fikk jeg mens-lignende blødninger og hadde lite smerter. Hvis dette er graviditet utenfor livmoren, vises det på ultralyd så tidlig i svangerskapet? Jeg håper noen kan komme med gode råd Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette Jeg testet positivt i uke 4 å begynte å blø dagen etter, ingen smerter blødningen stoppet etter noen 3-4 dager. Usikker på om det vises så tidlig i svangerskapet.. Anonymkode: a3e9c...9f3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 De kan ikke se noe på ultralyd så tidlig. Jeg har blødd som en vanlig mens, ikke noe smerter å snakke om. Anonymkode: 0b472...4a0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 Opplevd det samme, var som en litt forsterket mens men ingen ekstra smerter. Har også hatt i uke 6, da var blødningen og smertene mye kraftigere. Anonymkode: 274a9...b3e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Hei. Opplever dette for første gang nå(uke5), dere som har opplevd dette før hvor lenge etter fikk dere mensen igjen? Og når startet dere prøvingen igjen? Anonymkode: 57f69...f8a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Opplever dette for første gang nå(uke5), dere som har opplevd dette før hvor lenge etter fikk dere mensen igjen? Og når startet dere prøvingen igjen? Anonymkode: 57f69...f8a Jeg svarte litt lengre oppe - altså, jeg blødde jo ei stund og måtte faktisk sykemeldes i noen dager pga blødningsmengde. Mensen ble noe forskyvet, men ellers ingen spesielle forstyrrelser. Startet prøving med en gang etterpå - det er 2 år siden og har fortsatt ikke hatt noe hell da. Ingen forstyrrelser i syklus i etterkant heller. Anonymkode: a8d12...92f
frk.Sanna Skrevet 25. oktober 2018 #11 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg hadde en kjemisk i august og blødde som en vanlig mens. Jeg hadde en SA i uke 6 i juni og da blødde jeg mye mer enn ved mens..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #12 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Opplever dette for første gang nå(uke5), dere som har opplevd dette før hvor lenge etter fikk dere mensen igjen? Og når startet dere prøvingen igjen? Anonymkode: 57f69...f8a Den kom som vanlig etter den i uke 4. Etter uke 6 har det 7 uker før mensen kom. Anonymkode: 274a9...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå