Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har opplevd spontan abort i uke 4? Jeg testet positivt for en uken siden men har nå hatt blødninger i et par dager. Dette føles ikke som en SA (jeg har hatt SA i uke 6 tidligere). Kan SA i uke 4 sammenlignes med SA i uke 6?

Dette minner mer på den gangen jeg hadde ex.u. Da fikk jeg mens-lignende blødninger og hadde lite smerter.

Hvis dette er graviditet utenfor livmoren, vises det på ultralyd så tidlig i svangerskapet?

Jeg håper noen kan komme med gode råd :) Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å blø en uke etter forventet mens og positiv test.

Blødde mer enn vanlig, men ingen smerter utover milde menssmerter. 

Anonymkode: a8d12...92f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å blø en uke etter forventet mens og positiv test.

Blødde mer enn vanlig, men ingen smerter utover milde menssmerter. 

Takk for svar. Da er det kanskje ikke uvanlig det jeg opplever nå.

Så leit at du har også mistet :sad: Klem til deg :klemmer:

Skrevet
42 minutter siden, lantan skrev:

Hei

Noen som har opplevd spontan abort i uke 4? Jeg testet positivt for en uken siden men har nå hatt blødninger i et par dager. Dette føles ikke som en SA (jeg har hatt SA i uke 6 tidligere). Kan SA i uke 4 sammenlignes med SA i uke 6?

Dette minner mer på den gangen jeg hadde ex.u. Da fikk jeg mens-lignende blødninger og hadde lite smerter.

Hvis dette er graviditet utenfor livmoren, vises det på ultralyd så tidlig i svangerskapet?

Jeg håper noen kan komme med gode råd :) Jeg har dessverre ingen å snakke med om dette

Mener du uke 4 som i 4 uker fra siste mens? Jeg mistet i uke 4/5, da var det som en langvarig, litt liten mens. Ingen særlige smerter. Ser egentlig ikke helt på det som en SA da, men en kjemisk graviditet. 

Anonymkode: 9f82d...e41

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du uke 4 som i 4 uker fra siste mens? Jeg mistet i uke 4/5, da var det som en langvarig, litt liten mens. Ingen særlige smerter. Ser egentlig ikke helt på det som en SA da, men en kjemisk graviditet. 

Anonymkode: 9f82d...e41

Hei :) Ja cirka 4 uker siden siste mens. I følge appen min så var jeg 4 uker og 4 dager når blødningen startet.

Det kan hende det er mer riktig å kalle dette kjemisk graviditet, jeg har ikke peiling :) Takk for svar.

Skrevet
1 time siden, lantan skrev:

Hei

Jeg testet positivt i uke 4 å begynte å blø dagen etter, ingen smerter blødningen stoppet etter noen 3-4 dager. Usikker på om det vises så tidlig i svangerskapet.. 

Anonymkode: a3e9c...9f3

Skrevet

De kan ikke se noe på ultralyd så tidlig. Jeg har blødd som en vanlig mens, ikke noe smerter å snakke om.

Anonymkode: 0b472...4a0

Skrevet

Opplevd det samme, var som en litt forsterket mens men ingen ekstra smerter. Har også hatt i uke 6,  da var blødningen og smertene mye kraftigere.

Anonymkode: 274a9...b3e

Skrevet

Hei. Opplever dette for første gang nå(uke5), dere som har opplevd dette før hvor lenge etter fikk dere mensen igjen? Og når startet dere prøvingen igjen? 

Anonymkode: 57f69...f8a

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Opplever dette for første gang nå(uke5), dere som har opplevd dette før hvor lenge etter fikk dere mensen igjen? Og når startet dere prøvingen igjen? 

Jeg svarte litt lengre oppe - altså, jeg blødde jo ei stund og måtte faktisk sykemeldes i noen dager pga blødningsmengde. Mensen ble noe forskyvet, men ellers ingen spesielle forstyrrelser.

Startet prøving med en gang etterpå - det er 2 år siden og har fortsatt ikke hatt noe hell da. Ingen forstyrrelser i syklus i etterkant heller. 

Skrevet

Jeg hadde en kjemisk i august og blødde som en vanlig mens. Jeg hadde en SA i uke 6 i juni og da blødde jeg mye mer enn ved mens.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den kom som vanlig etter den i uke 4. Etter uke 6 har det 7 uker før mensen kom.

Anonymkode: 274a9...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...