Gå til innhold

Min nye date kommer ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann, vi har datet noen uker og har hatt sex 2 ganger. Ingen av gangene kom han. Ingen problemer med ereksjon, så virka ikke som han har gjort noe på egenhånd før vi møtes.

Merker jeg tar det litt personlig, selv om jeg aldri har opplevd det før at en mann ikke kommer.

Det skal sies at han har ikke hatt sex på nesten 1 år, så regner med at han har ronka mye og har hørt at dette kan gi litt problemer.

En annen ting er at han har veldig lite utstyr, minste og korteste jeg har noen gang vært borti. Jeg er 165 cm høy, og min hånd rundt hans stake, vel det er ikke mye som stikker over min knyttede hånd. Og jeg har ikke så store hender med tanke på min høyde og er kvinne. Ikke er den liten og tykk heller, bare liten på alle måter.

Jeg har ikke tatt det opp med han at han ikke kommer, men syns jo det er litt trist da.....da må han vel avslutte på egenhånd en eller annen gang, enten det eller så klarer jeg ikke å få han skikkelig kåt? Selv om det virker som han er veldig kåt.

Hva gjør jeg? Føler som sagt at jeg ikke kan ta opp dette enda, da vi fortsatt er i "bli kjent fasen"

Anonymkode: 1d13d...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være litt prestasjonsangst som forstyrrer. 

Om han vil ha mer sex med deg, så opplever han ikke at det er du som er problemet. 

Skrevet
4 minutter siden, stan skrev:

Det kan være litt prestasjonsangst som forstyrrer. 

Om han vil ha mer sex med deg, så opplever han ikke at det er du som er problemet. 

Men hvorfor prestasjonsangst? Han får meg til å komme, og det er jeg som har styringa sånn sett da jeg har vært på topp først.

Så får han ta styringa etterpå, men likevel så kommer han ikke. I går merket jeg noe som kunne minne litt om frustrasjon, tror jeg....ble veldig mye pumping på slutten uten resultat.

Skrevet

Sånn har jeg også hatt det med nye partnere. Litt stress og psykisk. Hvis man ikke kommer, eller blir stiv første gangen blir det fort en greie.

Slapp av. Ikke stress med å få han til å komme. 

Skrevet

Kommer han hvis du suger da?

Anonymkode: 503e6...c08

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dater en mann, vi har datet noen uker og har hatt sex 2 ganger. Ingen av gangene kom han. Ingen problemer med ereksjon, så virka ikke som han har gjort noe på egenhånd før vi møtes.

Merker jeg tar det litt personlig, selv om jeg aldri har opplevd det før at en mann ikke kommer.

Det skal sies at han har ikke hatt sex på nesten 1 år, så regner med at han har ronka mye og har hørt at dette kan gi litt problemer.

En annen ting er at han har veldig lite utstyr, minste og korteste jeg har noen gang vært borti. Jeg er 165 cm høy, og min hånd rundt hans stake, vel det er ikke mye som stikker over min knyttede hånd. Og jeg har ikke så store hender med tanke på min høyde og er kvinne. Ikke er den liten og tykk heller, bare liten på alle måter.

Jeg har ikke tatt det opp med han at han ikke kommer, men syns jo det er litt trist da.....da må han vel avslutte på egenhånd en eller annen gang, enten det eller så klarer jeg ikke å få han skikkelig kåt? Selv om det virker som han er veldig kåt.

Hva gjør jeg? Føler som sagt at jeg ikke kan ta opp dette enda, da vi fortsatt er i "bli kjent fasen"

Kondom? Er selv 16 cm og bare 11 i omkrets hvis jeg husker riktig, og sex med kondom føler jeg ingen ting av. Må peise på i doggy for i det hele tatt ha håp om å komme. 

Anonymkode: 5c10c...ff2

Skrevet

Tja hvis den er så liten som du sier da så kan det jo hende at i kombinasjonen hans psyke pga størrelse, prestasjonsangst og at dere ikke kanskje treffer helt på stillinger etc..er utslagsgivende da..du får heller prøve å gi det lille ekstra så han slapper av og nyter det såpass at han kommer..

personlig så har jeg opplevd dette flere ganger som oftest i kombinasjonen med alkolhol men også fordi hodet ikke har vært på rett plass med tanker etc og at ting ikke bare føltes helt rett!

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondom? Er selv 16 cm og bare 11 i omkrets hvis jeg husker riktig, og sex med kondom føler jeg ingen ting av. Må peise på i doggy for i det hele tatt ha håp om å komme. 

Nei, ikke kondom. Han er nok langt fra 16 i lengde, og omkrets er heller ikke stort. Men det har jo funka for min del, vil jo gjerne at det skal fungere for han også.

TS

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det noe alvorlig galt med følsomheten din. Slutt å runk! 

Anonymkode: ba21c...001

• Liker 1
Skrevet

Syns du skal vurdere å droppe han, så liten pikk resten av livet ts? Høres deprimerende ut... Man tolererer mye når man er forelska men forelskelsen går over og da er det trist å sitte låst til noe som gjør deg potensielt ulykkelig

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du skal vurdere å droppe han, så liten pikk resten av livet ts? Høres deprimerende ut... Man tolererer mye når man er forelska men forelskelsen går over og da er det trist å sitte låst til noe som gjør deg potensielt ulykkelig

Du verden så reflektert..

Anonymkode: 94030...c48

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Det noen ikke har mellom øra,  har de tydeligvis mellom beina 🙈

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det noe alvorlig galt med følsomheten din. Slutt å runk! 

Lettere sagt enn gjort når man har stor apetitt på sex 😔

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker langsiktig vet du så ja ganske mye mer reflektert enn de som tenker kortsiktig  ;)

Utrolig døvt da, aldri ha en god pikk inni seg igjen, eller ha sex etter man har født og ikke engang kjenne pipestilken. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor prestasjonsangst? Han får meg til å komme, og det er jeg som har styringa sånn sett da jeg har vært på topp først.

Så får han ta styringa etterpå, men likevel så kommer han ikke. I går merket jeg noe som kunne minne litt om frustrasjon, tror jeg....ble veldig mye pumping på slutten uten resultat.

Vanskelig å si hvorfor. Mannlig seksualitet er mer komplisert enn mange tror. 

Det har hendt at jeg ikke kommer. Jeg nyter likevel sexen, men om det skjer flere ganger på rad kan jeg kjenne på litt frustrasjon. 

Det som skjer er at jeg blir litt nummen, og ligger å vaker et par prosent fra orgasmen. Det er veldig deilig, men etter en stund er det nok. 

Det hjelper ofte å ta en liten pause, litt pirrende massasje eller noe. 

Orgasmen er ofte veldig sterk når det er slik. 

• Liker 1
Skrevet

Med en ny partner kan det fort ta flere timer før jeg klarer å komme. Det handler om å bli komfortabel for min del.

Skrevet

Men i all verden?

Hvorfor begrense aktiviteten til samleie? Mange menn får ikke orgasme på den måten uten at det nødvendigvis har noe med størrelsen å gjøre. En del av disse mennene har gjennomført kur for å undertrykke orgasmen og det kan gjøre permanent skade slik at samleie ikke funker for å oppnå orgasme. Men han kan sikkert få orgasme på andre måter. Benytt anledningen til å utvide horisonten, spør hva han gjør selv for å komme. Ta utgangspunkt i det og finn nytt potensiale ved å leke mer. 

Vi er alle forskjellige. Noen kvinner får ikke orgasme uten bruk av vibrator. Andre får det aldri ved samleie. Sånn kan det da vel være for menn også uten at man skal sykeliggjøre det eller problematisere så voldsomt!

Slapp av, lek, kos dere og kom dere ut av den trange ramma.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS sier ikke noen steder at hun skal ha én pikk resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...