Gå til innhold

Ser du på værmeldingen før du går ut? :-)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender det at du ser på værmeldingen/værvarselet før du skal ut, og hvis det allerede regner og det også er meldt regn resten av dagen, og du ser at neste dag skal  ha oppholdsvær - så utsetter du til i morgen det du skulle gjøre ute?

Jeg vurderer nemlig dette nå :fryser:

Anonymkode: 7f8a9...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på værmeldingen dagen i forveien, men sjelden jeg rekker det før jeg går ut. Ser ut av vinduet og klær meg deretter. Nå er det uansett høst, så da går jeg med en slik allværsjakke som tåler regn etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva jeg skal. Av og til sjekker jeg før jeg skal ut, og en sjelden gang utsetter jeg oppgaven til neste dag om værforholdene ser ut til å forenkle dem. Motsatt ser jeg også på værmeldingen og utfører oppgaver tidligere enn planlagt, grunnet været. 

Jeg for eksempel om dekk på bilen et par tre uker før tiden, da jeg skulle kjøre over et fjell det kunne være fare for nattefrost.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i dag tidlig kikket jeg tydeligvis ikke ut av vinduet engang. Braste ut i ullgenser og boblevest - mens regnet begynte å pøse ned minutter senere. Ikke det beste klesvalget for høljregn. 

Men pleier å være ganske flink...

Anonymkode: abc83...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på vestlandet, kan ikke kle meg slik det ser ut vinduet,sist jeg gjorde det stod jeg i dunjakke i høljeregn og ble våt til skinnet, men var flott sol når jeg dro ut så joda.

Anonymkode: 363ef...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier det. Greit å vite hva jeg bør ha med meg og om jeg bør ha regnjakke og paraply.

Anonymkode: cf261...11e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ser ikke på værmeldingen. Men jeg ser ut av vinduet mitt før jeg går ut. Er det fint vær så går jeg ut. Hvis det er drittvær, så blir det å gjøre noe foran PC'en, eller å ta en treningsøkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte halvveis med da jeg hadde barnehagebarn. Nå ser jeg ut av vinduet og kanskje sjekker jeg temperatur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Sjeldent jeg ser på værmeldingen. Da er det fordi jeg evt skal ut å kjøre langt så jeg veit kjøreforholdet for å beregne tid, eller for å planlegge noe vi skal gjøre utendørs. I hverdagen tar jeg været som det kommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker alltid appen, sjekker også været og temperaturen der istedet for å se ut av vinduet :P

Anonymkode: b626c...25c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis jeg skal på tur. I hverdagen så forholder jeg meg vanligvis til været slik det er om morgenen (og så hender det jeg angrer bittert senere på dagen :fnise: ) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent, ser ut av vinduet. Bor på Vestlandet, funker for det meste fint.

Anonymkode: 86a48...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...