Gjest Evelyn75 Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Det siste året er det som om en sky av motgang har rammet meg. Jeg har hatt så mye uflaks at jeg til tider har ønsket meg vekk fra denne planeten. Det har vært alt fra pengekriser til store familiære problemer...sykdom osv. Akkurat i det jeg begynner å føle meg litt bedre igjen, opplever jeg et nytt sjokk (orker ikke gå innpå hva det er).....dette skjedde i helga og nå går jeg rundt og føler meg tom! Det rare er at kroppen min reagerer fysisk. Fikk mensen på fredag som forsvant på lørdag ( akkurat på samme tidspunkt som jeg opplevde sjokket)...jeg er kvalm og har problemer med å puste ordentlig.....det er liksom som om jeg må anstrenge meg når jeg skal trekke pusten..jeg må hive etter den. Det med pusten opplevde jeg i dag. Er dette kroppens måte å reagere på? jeg er litt engstelig og lurer på om noen har opplevd det samme
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 hei du. jeg har i grunnen opplevd lignende saker. med tanke på at ALT har gått galt. kroppen min reagerte med magekatarr. så ja...det er fullt mulig å få fysiskeplager når psyken har fått nok. lykke til!
PREDATOR Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Kan ikke komme med et bedre svar enn og oppsøk fastlege jeg... Men her får du en god og varm på veien
Gjest Oppgitt. Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 Hei, vi er visst flere som går gjennom det samme og forsøker å få litt råd her på KG i dag. Som en av de som har forsøkt å trøste meg skrev, så er det kroppens måte å si ifra om at nok er nok - det psykiske og fysiske henger sammen. Fysiske smerte/ubehag pga. noe psykisk må det tas hensyn til. Konsentrer deg kun om deg selv en stund fremover.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Jaa, det har jeg opplevd. Det fysiske og det psykiske henger sammen. jeg har ogs hatt det veeldig tøfft i livet, men dette er lenge siden nå, men da hadde jeg kroppslige symptomer. Vedvarende trøtthet og feber og influensa ofte...hodepine..og flere ting.. Det viktigeste er at du ikke gir deg. jeg skal love deg at det så mørket ut for meg i en periode....Føle at alt gikk til helvete for å si det sånn...og akkurtat da gjorde det faktisk det også, men så snudde det , og jeg fikk livet tilbake igjen..sånn føltes det...og nå har jeg det faktisk bra!!! Fra å være arbeidsledig, i feil miljø med festing døgnet rundt og eksperimentering med narkotika klarte jeg å komme meg ut Jeg tok to utdannelser etterpå, et grunnfag , fikk meg jobb og har tatt sterkt avstand fra slikt nå. Jeg har lært meg en ting iallefall ,at en aldri må gi opp og alltid være en fighter!!!, så tror jeg livet etterhvert vil bli bra!!! og ikke minst...aldri la negative tanker slippe inn , og prøve å se positivt på livet.. Lykke til!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå