Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årsaken til tråden.

• HALLOWEEN!!! :sulosi:

Gleder meg til å kle meg ut.
Har lyst på et nytt kostyme i år, vet ikke om jeg vil være sexy politi kvinne, blodig zombie, eller søt varulv.:P 
Har gravstøtte klar, spindelvev og vimpler. 
Blir ikke noe ekstremt godteri, jeg er på slanking, men kjøpte noe potetgull på tilbud på coop nylig. 
Skal se et par horror og kanskje spille et horror spill ^_^

Del dine lumske planner til Halloween, oppskrifter eller hva som helst om Halloween og kun Halloween.. :heks:

6 midnatter igjen til Halloween 😄 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i all verden gidder å ferie Halloween midt i uken? Jeg gjør det alltid helgen før eller på 31.10 hvis det er enten på fredag eller lørdag ene året

Anonymkode: d1dc8...ca6

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i all verden gidder å ferie Halloween midt i uken? Jeg gjør det alltid helgen før eller på 31.10 hvis det er enten på fredag eller lørdag ene året

Anonymkode: d1dc8...ca6

Folk kan feire uten å feste i fylla til det svartner som enkelte voksne driver å gjør... 
Jeg mener fester med paprika skjært med ansikt, kosekveld med venner og grøssefilmer. :) 
Trenger ikke drikke som tenåringsfylla for å feire.... 

• Liker 3
Skrevet

Blir ikke noen feiring i den forstand, kjenner ingen personlig som kler seg ut og fester i den forbindelse, så da bortfaller det dessverre, så her blir det nok å kose seg med litt snacks og voksenbrus og ta gjensyn med noen gamle skrekk-klassikere som Halloween (den gamle originale, naturligvis), og A Nightmare Before Christmas. :) 

• Liker 1
Skrevet

5 midnatter igjen til Halloween 😄 

Skrevet

Å! 

Jeg bor for meg selv og har få med venner, men dager som Halloween feirer jeg uansett om jeg er helt mutters alene. Festing har jeg ALDRI likt, så sånt bryr jeg meg ikke om. Jeg har kjøpt Ben&Jerry is på salg fra meny også skal jeg spise banan med mørk sjokolade over, samt se på skumle skrekkfilmer og muligens spise noe popcorn å😂 Skal ikke pynte meg, men skal kose meg ekstremt. Jeg er på slanking selv, men den 31.okt skal jeg kose meg😘

Anonymkode: 4cabe...050

• Liker 1
Skrevet

4 midnatter igjen til Halloween 😄 
Håper du koser deg anonym ;) 

Skrevet

3 midnatter til Halloween 

• Liker 1
Skrevet

Barna og jeg skal feste fra morgen til kveld:)))) de må jo på skolen da...men dit går de i spesielle klær (ikke kostymet de skal ha på ettermiddagens knask eller knep) og med Halloweenmatpakke🎃👻💀

Anonymkode: 0deb1...fc4

• Liker 1
Skrevet

Trodde det hadde vært jeg? jaja.

Anonymkode: ef75e...532

Skrevet

2 midnatter til Halloween 😄
Håper du lager noe skikkelig skummelt godt, tips, du kan skjære oransj paprika som gresskar og fylle det med god mat :)
Kan være gøy lunsj for barna, eller middag senere på dagen ;) 

Skrevet
7 minutter siden, Sulo_V skrev:

Anbefaler "The Legend of Sleepy Hollow" som den ultimate ur-amerikanske grøsser-historien:

https://en.wikisource.org/wiki/The_Sketchbook_of_Geoffrey_Crayon/The_Legend_of_Sleepy_Hollow

Foregår blant nederlenderne i Hudson-dalen like utenfor dagens New York City.

Sleepy hollow er en klassiker. 😄 
Er noen gode filmer til fortellingen også :)  

Skrevet
På 25.10.2018 den 10.35, Drakan skrev:

Årsaken til tråden.

• HALLOWEEN!!! :sulosi:

Gleder meg til å kle meg ut.
Har lyst på et nytt kostyme i år, vet ikke om jeg vil være sexy politi kvinne, blodig zombie, eller søt varulv.:P 
Har gravstøtte klar, spindelvev og vimpler. 
Blir ikke noe ekstremt godteri, jeg er på slanking, men kjøpte noe potetgull på tilbud på coop nylig. 
Skal se et par horror og kanskje spille et horror spill ^_^

Del dine lumske planner til Halloween, oppskrifter eller hva som helst om Halloween og kun Halloween.. :heks:

6 midnatter igjen til Halloween 😄 

På 26.10.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Å! 

Jeg bor for meg selv og har få med venner, men dager som Halloween feirer jeg uansett om jeg er helt mutters alene. Festing har jeg ALDRI likt, så sånt bryr jeg meg ikke om. Jeg har kjøpt Ben&Jerry is på salg fra meny også skal jeg spise banan med mørk sjokolade over, samt se på skumle skrekkfilmer og muligens spise noe popcorn å😂 Skal ikke pynte meg, men skal kose meg ekstremt. Jeg er på slanking selv, men den 31.okt skal jeg kose meg😘

Anonymkode: 4cabe...050

Hva er greia med å presisere at godteri er kjøpt på tilbud? Får dere dårlig samvittighet eller noe av å kjøpe på fullpris?🤔

Anonymkode: a480a...fb8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Hva er greia med å presisere at godteri er kjøpt på tilbud? Får dere dårlig samvittighet eller noe av å kjøpe på fullpris?🤔

Nei, tror folk føler glede ved å kunne spare litt penger 😊
Er deilig å være litt økonomisk og betale en 10 er for en potetgull pose som til vanlig koster 50 kr ;) 
Kanskje man ikke alltid har økonomi til å skeie ut, så det er gøy å finne noe man liker til en rimelig penge. 😄 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig glad når folk forteller meg at det er tilbud på noe godt i butikken, ds hamstrer jeg. Tenkte at kanskje noen andre også ville satt pris på det😍

Anonymkode: 3d939...316

• Liker 1
Skrevet

1 midnatt til Halloween 😄 
I morgen er dagen :sulosi:

• Liker 1
Skrevet

38 minutter til halloween :3 

Skrevet

midnatt 😄 
Om 14 timer slutter barna på skole, alle voksne må gjømme seg frem til 21, når de fleste barna har rømt hjem igjen :) 
Ha det gøy folkens 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...