Gå til innhold

Forandring fryder :o)  

1. 1. Forandring fryder :o)

• b) farge det svart
      13
    • a) farge/bleke det enda lysere
      11

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Akkurat nå er hårfargen jordbærblond. Men jeg føler for en forandring. Det blir ett av to. :) Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg! :ler:

Skal jeg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg stemte på svart! Vet ikke om du har hatt det før, men jeg synes at alle sånne som oss med respekt for oss selv bør ha hatt svart hår på et eller annet tidspunkt.

Drit i at det blir skikkelig stygt når det vokser ut :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har ikke sett deg, men innbiller meg at du kler lyst.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har hatt svart siden jeg var 16 og har så vidt begynt å farge etterveksten brun slik at den blir gradvis min egen hårfarge, ekstra stress med dreads da huff! Så svart er IKKE noe jeg ville farget det igjen :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville også foreslå svart, selv om det er et rent helvete å få ut igjen. ALLE har blondt hår, men svært få kler svart, og hvis du gjør det, blir du stunning.

Jeg skal akkurat til å farge håret mitt lysere, etter å ha vært gjennom enda en av mine svart-hår-perioder. Frisøren var skeptisk...

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg stemte på svart! Vet ikke om du har hatt det før, men jeg synes at alle sånne som oss med respekt for oss selv bør ha hatt svart hår på et eller annet tidspunkt.

Ja, nettopp! :P

Det er en av grunnene til at jeg vil ha svart (var det noen som sa gå mot strømmen? :oops: ) Selv om jeg tror jeg kler blondt bedre. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Har ikke sett deg' date=' men innbiller meg at du kler lyst.[/quote']

:smoke: :enig_animasjon: Det er rart med det, vi kjenner jo hverandre, vi på KG, enda vi ikke har møtt hverandre. Rart at vi kan vite sånt. :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Forresten, ser du ikke ut som avataren din?? :hakeslepp:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har hatt svart siden jeg var 16 og har så vidt begynt å farge etterveksten brun slik at den blir gradvis min egen hårfarge' date=' ekstra stress med dreads da huff! Så svart er IKKE noe jeg ville farget det igjen :P[/quote']

Hm. Men hva med mørke-mørkebrunt, da?

Gjest GreenSky
Skrevet
Forresten' date=' ser du ikke ut som avataren din?? :hakeslepp:[/quote']

:Hehe:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Hm. Men hva med mørke-mørkebrunt' date= da?

Tro meg, du ender bare opp med å farge det svart etter en stund likevel. :wink:

Skrevet

Jeg hadde også gått for svart var jeg deg. Har jo hatt min svarte periode for noen år siden nå, selvom jeg ikke er det lenger går jeg aldri tilbake til min orginale hårfarge. Her går det i burgunder. :sjarmor:

Skrevet

Og jeg som har møtt deg tenkte, hmm - mørkt :-)

(Og mannen var litt enig) Men ikke helt "lilla-svart" da! Mørk, mørk brun.. Eller Ekspresso farge.. (det har jeg!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt svart tror jeg ikke blir noe bra. Men den mørkeste brune. For det har jeg :sjarmor:

Men seriøst, her farver faktisk ikke frisørene håret helt svart, bare helt helt mørkebrunt. Vet ikke hvorfor. Men er jo uansett så mørkt at det ser svart ut da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Men seriøst, her farver faktisk ikke frisørene håret helt svart, bare helt helt mørkebrunt. Vet ikke hvorfor. Men er jo uansett så mørkt at det ser svart ut da.

Her gjør de i hvertfall det; mitt hår er helt kullsvart, og det var frisøren som fant ut at det ville være best. Nå vil jeg selv ha det litt lysere...

Svart hår krever mer sminke, spesielt i form av rouge/solpudder osv, enn hår med lysere farger, synes jeg.

Skrevet

svarte enda blondere jeg... :sjarmor:

for det første, så har jeg sett deg men aldri som blond så jeg er SÅ nysgjerrig, så prøv deg på å ta det vekk a... da må du ta bilder som blond først ihvertfall, så jeg ser åssen du ser ut med det!

for det andre, du matcher jo glammy, suz, billa og meg da da..... (sikkert andre treffende appelsiner også, men de har jeg jo ikke sett)

:heiajente:

Gjest Daniella_
Skrevet

Svart, hvis du vet at du kler det ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg tror gjerne at du kan farge håret ditt mørkt, men farg det for all del ikke svart! farg det heller mørkebrunt. Farger du det svart mister du absolutt all fargen i ansiktet. Det som også vil skje om du farger blondt hår svart er at etter 4-5 vask har du vasket bort masse pigmenter og sitter igjen med en blass gråaktig farge.. gå for mørkebrunt!

Hilsen en frisør!!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Farger du det svart mister du absolutt all fargen i ansiktet.

And this is a bad thing because...?

Gjest GreenSky
Skrevet

And this is a bad thing because...?

Hehe. Jeg bruker jo hvitt pudder for å bli blek, så akkurat det beskymrer meg ikke. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...