Gå til innhold

Ikke vestlige leger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som etnisk norsk burde du til enhver tid kunne velge en etnisk norsk lege, iallefall en vestlig. Dette er tross alt Norge!

Anonymkode: 28c7c...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 10/25/2018 at 12:15 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke rasistisk i det hele tatt!

Dere hønsehjerner altså!

Anonymkode: 90308...61c

Dere? :roll:

Anonymkode: f08f2...c45

Skrevet

Ikke rasistisk hvis det er slik at du kunne hatt en kvinnelig lege fra samme land. En negativ holdning til kulturen og holdningene du mistenker at denne mannen har derimot, er det jo ingen tvil om at du har. Uten at jeg dømmer deg for det. 

Min fastlege er mann, han er også mulig muslim (hvis man skal dømme utifra hudfarge og navn ihvertfall). Han snakker bedre norsk nå enn da han ble min fastlege. Jeg har igrunn vært fornøyd hele tiden. Handler nok mye om at da han ble fastlegen min hadde han kun jobbet ett års tid på kontoret og hadde langt i fra fulle lister, så han tok seg alltid god tid og språkutfordringene kom vi oss gjennom. At han hadde halvfulle lister handlet nok også mye om navnet hans... 

Han har alltid behandlet meg med respekt. Han har alltid tatt seg tid til meg og hvis han f.eks. skal måle blodtrykk setter han seg på huk så vi kommer i samme øyehøyde, det synes jeg er en fin ting å gjøre. Han er høflig og hyggelig. Tar ting seriøst. 

Ville dog aldri latt ham undersøke meg gynekologisk, men den ene gangen det har vært et behov så fikset han det slik at en annen, kvinnelig fastlege hjalp meg. 

Anonymkode: 8185b...439

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...