AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Pus får en lekemus. Anonymkode: b8d25...790
Salvie Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Et bein + julestrømpe fra dyrebutikk. Urtepinner + julestrømpe fra dyrebutikk. En ny leke + ferske urter og hirse. 😏
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Nytt klorebrett, godis, og kanskje noe med kattmynte! Anonymkode: 77076...e29
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Pusen min får en adventskalender fra Pixie i år og jeg tenker at det får være gave nok Anonymkode: 40607...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Bein som er pakket godt inn. De synes det er så gøy å pakke opp selv ellers er gamle leker jeg har gjemt bort også stas å pakke opp. Anonymkode: b3f50...922
Sola de Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 Familiepus får leker, tursele og godbiter som den kan spise.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Pus får nok leke, godis og kanskje noe nytt å klore på ☺️ Anonymkode: cdc7f...7b6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Hunden vår får en ny seng, og noe godt. Han bruker også å få et stort bein fra foreldrene mine, som er pakket godt inn. Han liker så godt å jobbe med å få av papiret. Anonymkode: 93526...1d3
Million Skrevet 25. oktober 2018 #11 Skrevet 25. oktober 2018 Ikke noe, for hun får fordøyelsesproblemer av omtrent alt. Hver gang jeg prøver noe, skjer det noe og så er helvete løs i noen dager fordi hun ble syk av det. Diare er vanlig hver gang vi har prøvd noe nytt. Det eneste hun tåler av snacks, er tørkede kyllinghalser. Men de tør/orker jeg ikke kjøpe på en stund, fordi den siste ladningen jeg kjøpte var infestert med biller og larver.... oppdaget det etter at posene hadde ligget i skapet en stund. Fy f.... så vanvittig ekkelt! Larvene lå og vrikket og ålte på seg i posen, billene kravlet rundt.... dritekkelt! Orker ikke tanken på å kjøpe nye, noe som er litt synd, siden det er det eneste snackset hunden min har tålt uten å få fordøyelsesproblemer av noe slag. Hun elsker også kjøttbein, sånn stor knoke å gnage på, men det gangene jeg har prøvd det får hun forstoppelse. Så jeg vet sannelig ikke hva hun skulle fått til jul, da mat er det som står i hodet på henne og det hun ville blitt mest glad for. Hun har et par leker, men trenger ikke flere. Hun biter dem i stykker og svelger f.eks et øre på lekedyret, og det er ikke bra. Hun må derfor overvåkes hvert sekund hvis hun får en leke. Og det orker jeg ikke, derfor blir det ikke flere leker heller. Kanskje jeg skal bestille tørkede kyllinghalser igjen, og satse på at det går bra denne gangen....
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #12 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, Million skrev: Ikke noe, for hun får fordøyelsesproblemer av omtrent alt. Hver gang jeg prøver noe, skjer det noe og så er helvete løs i noen dager fordi hun ble syk av det. Diare er vanlig hver gang vi har prøvd noe nytt. Det eneste hun tåler av snacks, er tørkede kyllinghalser. Men de tør/orker jeg ikke kjøpe på en stund, fordi den siste ladningen jeg kjøpte var infestert med biller og larver.... oppdaget det etter at posene hadde ligget i skapet en stund. Fy f.... så vanvittig ekkelt! Larvene lå og vrikket og ålte på seg i posen, billene kravlet rundt.... dritekkelt! Orker ikke tanken på å kjøpe nye, noe som er litt synd, siden det er det eneste snackset hunden min har tålt uten å få fordøyelsesproblemer av noe slag. Hun elsker også kjøttbein, sånn stor knoke å gnage på, men det gangene jeg har prøvd det får hun forstoppelse. Så jeg vet sannelig ikke hva hun skulle fått til jul, da mat er det som står i hodet på henne og det hun ville blitt mest glad for. Hun har et par leker, men trenger ikke flere. Hun biter dem i stykker og svelger f.eks et øre på lekedyret, og det er ikke bra. Hun må derfor overvåkes hvert sekund hvis hun får en leke. Og det orker jeg ikke, derfor blir det ikke flere leker heller. Kanskje jeg skal bestille tørkede kyllinghalser igjen, og satse på at det går bra denne gangen.... Leker? 😁 Anonymkode: cdc7f...7b6
Million Skrevet 25. oktober 2018 #13 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Leker? 😁 Anonymkode: cdc7f...7b6 Som sagt. Hun har, og hun biter dem i stykker og svelger biter av det. Ikke bra, det kan gi alvorlige plager. Hun har en Kong tyggeleke som hun ikke har klart å bite noen stykker av da. Men pipeleke-dyrene biter hun biter av.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #15 Skrevet 25. oktober 2018 Ingenting. Det er et dyr, ikke et menneske. Anonymkode: 51d85...afb
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 6 minutter siden, Million skrev: Som sagt. Hun har, og hun biter dem i stykker og svelger biter av det. Ikke bra, det kan gi alvorlige plager. Hun har en Kong tyggeleke som hun ikke har klart å bite noen stykker av da. Men pipeleke-dyrene biter hun biter av. Ah 😶 Anonymkode: cdc7f...7b6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting. Det er et dyr, ikke et menneske. Anonymkode: 51d85...afb Nei er det virkelig det? 😱 🙄 lov å ha det litt gøy er det ikke? Anonymkode: cdc7f...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 Hunden får noe godis, muligens ei sånn badekåpe av microfiber, og helt sikkert noe leker. Han eeeelsker å pakke opp gaver 😁 Kattene får nok noe god mat, de er ikke interessert i leker og godis falles sjelden i smak. Anonymkode: 158e1...703
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #19 Skrevet 28. oktober 2018 Absolutt ingenting. Det er en hund Anonymkode: 8c043...dea
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #20 Skrevet 28. oktober 2018 Dette minner meg om ei venninne som ble fornærmet fordi jeg ikke kjøpte julegave til hunden hennes. Det var ikke i mine tanker, og kunne ikke falle meg inn. Like tåpelig som når folk legger ut bursdagskake til kjæledyra sine. Det virker som mange bruker dyr som levende leketøy. Er så dumt at.... Anonymkode: 7dbb9...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå