Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Forventer du at kjæresten skal synes at du har den fineste kroppen og er penest i hele verden?

Blir du sint hvis kjæresten synes andre har finere kropp og er penere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nei,...nei...

Jeg vet at drømmedama til sambo er Jennifer Lopez, og det er ingenting jeg kan gjøre med det :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg forventer på ingen måte at min kjære skak syns at jeg er verdens peneste - litt selvinnsikt har jeg jo! :wink:

Men jeg forventer at han behandler meg som om jeg skulle være verdens peneste - og jeg ønsker ikke at han skal fortelle meg det hver gang han ser ei dame som er penere enn meg.

Det ville heller aldri falle han inn - heldigvis!

K

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg forventer kanskje at han sier det, selv om jeg ikke i min villeste fantasi kunne finne på å tro at han mener det :ler: I hvert fall ikke bokstavelig.

Men jeg skal love deg at jeg hadde blitt lei meg hvis han hadde sagt at "hun har finere kropp enn deg" på hvilken som helst måte. F. eks "X må jo ha verdens mest perfekte rompe!"

Så merkelig sammenskrudd er jeg, at jeg må høre at jeg er perfekt selv om jeg vet at det er løgn, og at jeg må skjermes fra sannheten om at andre er penere enn meg, selv om jeg vet det godt.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg forventer på ingen måte at min kjære skak syns at jeg er verdens peneste - litt selvinnsikt har jeg jo! :wink:

Men jeg forventer at han behandler meg som om jeg skulle være verdens peneste - og jeg ønsker ikke at han skal fortelle meg det hver gang han ser ei dame som er penere enn meg.

K

:Nikke:

Skrevet

Jeg deler menn inn i to kategorier:

Den første er de uvirkelige, uoppnåelige mennene. Her er f.eks. Brad Pitt.

Den andre er de virkelige, oppnåelige mennene. I denne kategorien er samboeren min verdens kjekkeste mann :wink:

Tror det er litt på samme måte for samboeren min også. Angelina Jolie er drømmedama, men det har ikke noe med meg å gjøre på en måte. Av de oppnåelige damene er jeg best og mest sexy :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette må han værsågod mene, men å sitte og gnåle om det i timesvis, da er det blitt et lite problem.

Gjest GreenSky
Skrevet
Forventer du at kjæresten skal synes at du har den fineste kroppen og er penest i hele verden?

Nei og Nei - men hvis han sier det høyt, så ja. :wink:

Gjest skindeep
Skrevet

Kan godt hende han synest noen damer er skikkelig deilig, men tror ikke han tør å si det til meg. Vet ihvertfall at han liker britney spears :kvalm: ,

men han kunne bare våge å si til meg at hun har bedre kropp enn meg!!! Selv om jeg VET at hun har det!

Synest det er mange deilige mannekropper ute i denne verden jeg også, men det holder jeg for meg selv. Dessuten er min kjære GANSKE deilig selv ;)

Skrevet

Vet godt at han synes mange andre jenter har bedre kropp enn meg , for det er det jo mange som har, selv om jeg ikke har en stygg kropp. Men jeg vil ikke høre at "hu der har penere kropp enn deg", men han kan godt si "hu der har en fin kropp". Jeg synes at andre kan ha penere kropp enn han, men han er deilig likevel :sjarmor: Sålenge det ikke hindrer oss i å ha det bra sammen, og vi ikke lengter etter noe annet.

Gjest Madam Felle
Skrevet

nei det forventer jeg ikke, men forventer at han ikke forteller meg hvem han liksom skulle mene var mye mer sexy og penere enn meg. Såpass respekt har han for meg, og det samme andre veien også.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg vet jo at jeg ikke kan overgå de perfekte foka der ute, men jeg setter pris på om typen ikke kommenterer det høyt iallefall!

Jeg ble skikkelig snerpete og kjerringaktig etter at en eks fortalte meg en gang at Jennifer love hewitt hadde kommet før meg om hun bodde her, for hun var såå fin :ler:

Skrevet

Nei og nei.

Skrevet

K

Godt sagt! :-)

Gjest Daniella_
Skrevet

Det første er vanskelig å svare på. Det blir både-og.

Ser godt jenter i reklamer og på TV som har finere kropp enn meg, men så lenge han elsker meg tror jeg at han liker min aller aller best.

Sånn overfladisk sett så har han sikkert sett penere enn meg, og det samme har jo selvfølgelig jeg gjort (sett penere menn enn han) Men, det er han jeg elsker...og da blir jo han verdens kjekkeste i mine øyne. Regner med at det gjelder han også ;)

Så jeg hadde vel foretrukket å ikke vite det hvis han syntes en annen hadde vakrere kropp og var penere enn meg. Ah...vanskelig spørsmål i grunn...

Skrevet

Jeg vet at det finnes mange som har bedre kropp enn meg. Og det sammme vet vel han om seg selv også.

Men jeg forventer at han IKKE på noen måte sammenligner meg med andre. Hverken kropp eller noe annet personlig.

Gjest gjesta
Skrevet

Det virker som han mener jeg er det.. :wink:

Men det er da naturlig når man er forelsket og glad i hverandre, da blir dama den fineste. :)

Gjest Embla s
Skrevet

Selvfølgelig forventer jeg ikke at en kjæreste syns jeg har den fineste kroppen og er penest i hele verden!

Men jeg forventer at en kjæreste syns jeg er tiltrekkende og fin nok, også forventer jeg at han ikke sammenligner meg med alle mulig andre, også forventer jeg at kroppen min og utseendet mitt bare er en liten del av det som gjør at han elsker meg og ingen andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, klart det er mange som har finere kropp enn meg, og det vet jo han også. Men vil at han foretrekker min kropp fremfor alle de der struttejentene likevel.

Jeg kan godt kommentere andre jenter. "Hun der har fast rompe". Da vil jeg at han skal si at min er deiligere! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forventer at han sier jeg er den fineste peneste og mest sexy ja, og egentlig at han synes det og. Selv om jeg vet at jeg ikke er det. Men han er jo for meg den mest sexy som finnes siden jeg elsker ham, men rent objektivt så vet jeg jo at han ikke er noen Brad Pitt. Men for meg er han verdens vakreste. Sånn forventer jeg at han ser på emg også.

Å kommentere andre damer er uansett en uting, det forventer jeg også at ikke blir gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...