AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Vi ønsker å reise til Tyrkia neste år. Vi reiser fra Bergen og skal til Alanya. Jeg vil helst unngå mange timer flytbytte etc, da jeg ikke liker å fly. Kan noen gi tips om flyselskap som reiser direkte fra Bergen til Antalya eller Gazipaza (vet ikke hvordan det skrives..) Ønsker tips, selv om det er flybytte, så kan jeg sammenlikne At vi skal til Tyrkia, liker jeg i utgangspunktet ikke, men har så mange kjentfolk som skal dit, og med ungdommer som ikke vil reise uten andre ungdommer, har jeg valgt å svelge kameler detter året. Har vært i Tyrkia før, og har egentlig ingenting negativt, bortsett fra media. Anonymkode: d7b6d...b2b
abc123detvardet Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Er det virkelig så vanskelig å finne ut hvilke fly som går fra Bergen selv? 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 2 minutter siden, abc123detvardet skrev: Er det virkelig så vanskelig å finne ut hvilke fly som går fra Bergen selv? Nei, ikke vanskelig, men veldig overveldende, da det er mange priser ute og går. Mange jeg kjenner, reiser mange alternative ruter for ikke betale så mye. Jeg vil ha tips. Beklager, hvis dette forumet er kun for deg Anonymkode: d7b6d...b2b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 42 minutter siden, abc123detvardet skrev: Er det virkelig så vanskelig å finne ut hvilke fly som går fra Bergen selv? Har du noen tips, forresten? Tenker, at siden du kom innom, så har du kanskje litt mer erfaring enn meg Anonymkode: d7b6d...b2b
BiancaWhite Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Sjekk på finn. Problemet er at reisebyråer tar ekstra gebyr for bagasje osv og da ble det plutselig ikke så mye billigere likevel. Sjekk Google også. Turkish Airlines har bagasje inkludert, mat også. Pegasus har stort sett billigste fly og mat er ikke inkludert. Det må du forhåndsbestille. Skal du betale på flyet tar de bare kredittkort. Bestiller du med SAS tror jeg ikke du trenger å sjekke inn bagasje på nytt da de samarbeider med TK. Flyr du med Pgs så må du sjekke inn bagasje på nytt på Gardermoen. Norwegian har ruter til Antalya. Endret 25. oktober 2018 av BiancaWhite 1
Zenhouse Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Er det kun fly el charter? Tyrkiareiser.no tilbyr begge deler fra Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå