Gå til innhold

Hvis det er sterkt seksuell tiltrekning.mellom par

Anbefalte innlegg

Skrevet

så er det a  erfaring at det da at det blir bra sex liv når hverdagen kommer.Blir forholdet bedre mer sterk tiltrekning? 

Anonymkode: 99a63...629

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med en mann som hadde svært lite sex lyst. Derfor. Jeg lurer.Er så redd jeg får en sånn mann igjen.Det ødelegger litt selvfølelsen.

Anonymkode: 99a63...629

Skrevet

Vi bygget mer eller mindre vårt forhold på en vanvittig seksuell tiltrekning. Passet egentlig ikke sammen, og det var mange gode grunner for at det ikke burde bli oss to. Likevel fant vi broer over alle ulikheter, fordi begge visste at noe lignende ville vi trolig aldri oppleve igjen. Vi ble ikke mett på hverandre. 

17 år senere holder vi fremdeles sammen. Det har vært tøft til tider, så ulike som vi egentlig er, men det gikk ikke an å gi slipp på. Fremdeles er det slik. 

Våre ulikheter har vi på mange måter klart å gjøre om til styrke. Vi utfyller hverandre. Men uten den seksuelle tiltrekning, som var og er fantastisk, så hadde det aldri blitt oss to. 

Når jeg hører hvor sjelden mange vennepar har sex føler jeg at det var verdt å bygge broer over våre ulikheter for å ha det vi har. 

Anonymkode: 2e81e...fbe

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bygget mer eller mindre vårt forhold på en vanvittig seksuell tiltrekning. Passet egentlig ikke sammen, og det var mange gode grunner for at det ikke burde bli oss to. Likevel fant vi broer over alle ulikheter, fordi begge visste at noe lignende ville vi trolig aldri oppleve igjen. Vi ble ikke mett på hverandre. 

17 år senere holder vi fremdeles sammen. Det har vært tøft til tider, så ulike som vi egentlig er, men det gikk ikke an å gi slipp på. Fremdeles er det slik. 

Våre ulikheter har vi på mange måter klart å gjøre om til styrke. Vi utfyller hverandre. Men uten den seksuelle tiltrekning, som var og er fantastisk, så hadde det aldri blitt oss to. 

Når jeg hører hvor sjelden mange vennepar har sex føler jeg at det var verdt å bygge broer over våre ulikheter for å ha det vi har. 

Anonymkode: 2e81e...fbe

Enig i alt dette!

Men det aller beste er selvfølgelig at alt er på stell, inkludert seksuell kjemi.

Anonymkode: b630f...45a

Skrevet

Jeg ble også sammen med en jeg ikke passet super godt sammen med, men hadde fantastisk sex med. Vi utforsket mye og hadde mye sex. For meg var dette langt i fra nok og jeg begynte å bli mer og mer misfornøyd i forholdet. Nå er jeg gift med en mann hvor sexen er ganske bra, men som er perfekt ellers og han er perfekt for meg.  ❤️ Tror ikke det finnes en fasit, og man blir nesten nødt til å sette seg ned å tenke over hva man kan leve med og hva man absolutt ikke kan leve med. Etter noen forhold og noen år som singel blir det etterhvert ganske tydelig. Ingen skal bli i et forhold som ødelegger selvfølelsen så merker du noe lignende igjen går du med en gang. ❤

Anonymkode: 4b51b...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...