Gå til innhold

salmer og tekster i kirken

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Mulig en lignende tråd har vært oppe tidligere...men jeg finner den ikke...*har lett lenge* :roll:

Lurer veldig på hvilke salmer og tekster vi skal ha under vielsen. Hva skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vi har ikke bestemt oss men som ett lite tips så ligger det salmer med melodi inne på hjemmesiden til Orksalsmenighetene. Her inne ligger det også mange forslag til tekster som egner seg under bryllup.

Gjest Principessa
Skrevet

tusen takk Heidi, men jeg har vært inne på siden og ble egentlig mere usikker enn hva jeg var fra før. Så derfor er jeg veldig nysgjerrig på hva dere andre skal ha.

God påskeferie!

Skrevet

Salmene vi har valgt: Kjærlighet fra Gud, Kom kom og hør...(amazing grace) og Guds godhet sang i sinnet.

Skrifter: Salmenes bok 23 og 1.korinterbrev 13.

Skrevet

Jeg synes disse tekstene er fine: 1 Kor 13

Høys 2,8-14.16-17 + 8,6-7a (de to første). Det var de jeg fant som handlet mest om kjærlighet. Vi skal ha to salmer: No livnar det i lundar og Deilig er jorden.

Skrevet

Våre salmer blir: "Herre Gud, ditt dyre navn og ære" og "Å Gud, velsigna desse to".

Skrevet

Vi skal synge "morning has broken" med Cat Stevens, og så en salme til. Vet ikke hvilke tekster vi skal ha, er ikke inni sånt, hvor finner man det egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...