AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg er en god del overvektig og har nå begynt å slanke meg. Alt jeg gjør er å ikke spise godteri på andre dager en lørdager. Det er nok for å gå ned i vekt for meg siden jeg tidligere har spist veldig mye godterier og trøstespist veldig mye. Nå har jeg slanket meg en måned og synes egentlig det er ganske gøy. Får veldig mestringsfølelse samtidig som kroppen min har vent seg til å kun få godteri på lørdager. Så synes ikke slankingen koster meg noe, den gir bare godfølelse som er sårt trengt! Anonymkode: 1f53d...563 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Ja, jeg syns det er morsomt, skriver ned vekt og antall cm en gang i uka, så følger jeg med på fremgangen. Men det er egentlig litt farlig, har tidligere hatt spiseforstyrrelser, så jeg må passe på. Anonymkode: 314c1...559
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg hadde det også gøy med slanking den gangen jeg gjorde det Anonymkode: 70104...c90
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Nope. Jeg har PCOS og må slite mer enn å bare kutte ut godteri i hverdagen. Ikke gøy, men helt nødvendig, så jeg gjør det forde Anonymkode: 0608e...344
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg syntes slanking , det å se resultater, var gøy mens det fremdeles var nok å kutte godteri og fet mat. Da vekta stagnerte på sunn kost og det måtte trening til for å få mer til å skje var det ikke like gøy lenger. Så her står vekta stille på 5kg overvekt og der får den bare bli😑 Anonymkode: a5908...ab8
Gjest Raggy Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Ja! Midjen har krympet en cm pr uke siden jeg edret kosthold. Jeg blir så godt humør av det! Jeg trener mye også, så ville blitt motløs om det ikke skjedde endringer
Gjest Kariannne Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 Det er alltid gøy når man mestrer noe og ser resultater. Jeg vil si at det er utrolig bra at du har klart å kutte godteri i ukedagene og holdt deg til en dag i uken. Du vil få mange helsefordeler av å kutte ned på sukkeret og minske vekten om du er overvektig. Heier på deg! 😊
Gjest Kariannne Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes slanking , det å se resultater, var gøy mens det fremdeles var nok å kutte godteri og fet mat. Da vekta stagnerte på sunn kost og det måtte trening til for å få mer til å skje var det ikke like gøy lenger. Så her står vekta stille på 5kg overvekt og der får den bare bli😑 Anonymkode: a5908...ab8 Men tenk å mye sunnere du er! Kroppen din har det MYE bedre nå. Sunn mat og mosjon er mer enn bare slanking. Kroppen din har stor nytte av det! 5 kg overvekt er ikke mye, plutselig løsner det. Vær stolt av deg selv. Du har gjort noe veldig bra for kroppen din, tenk på det 😊👍🏼
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg har slanket meg siden forrige søndag, og har allerede gått ned 2 kg. Det er jo mest sannsynlig vannvekt, men det eneste jeg måtte gjøre, var å telle kalorier og holde meg til det. Jeg kan fint spise 5 måltider om dagen i tillegg til snacks (frukt, nøtter), så jeg er ikke sulten heller Handler om mengder og hva slags forventninger man har. Det er faktisk ikke så ille å kutte ned på ting, eller porsjoner, for magesekken krymper også ganske fort så nå orker jeg ikke å spise det jeg normalt ville spist for en måned siden. Syns det er gøy å se resultater! 😄 Anonymkode: 219c4...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå