AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Del Skrevet 24. oktober 2018 Hei! Tenkte å bestille nøkkelring med inngravert navn/tekst fra byravn i farsdagsgave. Veldig usikker på hva jeg skal ha av tekst på den. Pappa 💕? Navnet og hjerte? Andre ting? Kan ikke være no langt.. Andre tips til farsdagsgave? Anonymkode: 85219...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Del Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tenkte å bestille nøkkelring med inngravert navn/tekst fra byravn i farsdagsgave. Veldig usikker på hva jeg skal ha av tekst på den. Pappa 💕? Navnet og hjerte? Andre ting? Kan ikke være no langt.. Andre tips til farsdagsgave? Anonymkode: 85219...4b9 Tusen takk for tips! Bestilte nøkkelring nå nettopp 😀 Skrev Pappa 🖤 Anonymkode: 12173...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg vurderer dette i julegave fra ungene til eksen(faren). Litt usikker på teksten da. Tenkte først på "Kjør pent Pappa, vi er glade i deg! Og så navnene til barna, slik at han kunne bruke den til bilnøkkel, men så er jeg usikker på om han og samboeren eier bilene sammen og at det sånnsett blir litt rart... Så kanskje blir det bare uten "Kjør pent" foran, så han kan bruke det til hva som helst. Anonymkode: af1cb...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå