Gjest Traktorkusken Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Hei! Jeg og kjæresten min prøver på å få barn, Har denne måneden hatt en syklus på 26 dager. Vi hadde sex samme helg som jeg hadde eggløsning. (Hadde sex fredag, lørdag og søndag som var eggløsningsdagen. Jeg testet først på torsdag, og da kom det en veldig svak positiv test, så ble den sterkere og sterkere for hver dag jeg testet. 5 dager etterpå, altså onsdag, så er streken veldig sterk. Kan det være at egget ikke har sluppet eller kan det være graviditet? Har hatt litt vondt i korsrygg og i nedre del av magen. Kan det være stress i fra dødsulykken broren til kjæresten min var med i fredagen eller kan sprien ha satt seg? Tok også ut spiralen min i august og har prøvd siden da.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Vil jo egentlig tro at EL bare var forsinket. Anonymkode: 3cfeb...d09
Gjest Traktorkusken Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil jo egentlig tro at EL bare var forsinket. Anonymkode: 3cfeb...d09 Ok, tusen takk for svar😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå